Buna eu sunt kevin si sunt un cavaler jedi.
Eu am salvat peste 1000 de cavaleri jedi inca de cand eram un simplu padawan.
Cum? Pai totul incepe asa....
Intr-o zi ma antrenam in camera mea cu sabia mea laser cand deodata vad o clona ca vine la mine si imi zice:
-clona:Toti jedi trebuie eliminati.
Atunci i-am facut o gaura in burta si am fugit. M-am dus in templul jedi sa il caut pe maestrul yoda dar ce sa vezi nu era acolo asa ca am fugit spre consiliu dar tot ce-am vazut erau niste copii lichidati.
Eram ingrozit de tot cea ce era in jurul meu dar cand credeam ca mai rau nu se poate au venit niste clone.
-eu:Firar sa fie! Voi stiti cine sunt eu?
-o clona:Un padawan.
Apoi au inceput sa traga in mine atunci am luat sabia de lumina si am ricosat laserele. I-am ucis pe toti mai putin clona care m-ia vorbit apoi i-am zis:
-eu:Nu sunt cosmarul tau.Apoi l-am omorat.
Stiam ca trebuie sa fac un singur lucru si acela era ca trebuia sa contactez toti jedi ramasi.
Asa ca m-am dus in camera de comunicatii si am zis:
-eu:Orice jedi in viata sa vina in hangar! Acum!
Nu stiam ce sa fac dar macar stiam ca toti cavalerii ramasi vor fii in siguranta.
In hangar:
-eu:John (prietenul meu) cati sunt ?
-john:1010.-eu:Super!Suntem destul de multi.
Exact dupa aia l-am vazut pe cody ca vine spre mine noi.
-eu:Scoateti sabiile!
Dupa ce l-am lichidat pe cody o multime de lasere.
-eu:Stati grupati!
-o clona:Foc!
Lupta era crancena,toti erau atacati din toate partile cu toate astea doar 10 jedi fusese omorati.
-eu:Urcati in nave!
In nava.
-eu:Sunteti bine?
-john:Da.Spuse el ascuzandu-si bratul.
-eu:John ce ai patit?
-john:Nimic este o rana superficiala.
-eu:Esti nebun ai nevoie de o infirmiera!
-john:Bine ma duc acum.
-kanan:Kevin acum ce facem?-eu:Vom merge pe pamant.
Asta a fost tot
Bafta
CITEȘTI
Star Wars:Salvatorul cavalerilor jedi
Hayran KurguBuna eu sunt kevin si am salvat peste 1000 de cavaleri jedi.Cum am reusit asta aflati in carte.