~2~ Yeah,this way😒

3.2K 327 161
                                    

Previously on HOW TO BECOME A #BITCH :

- Ω ναιπ έχω μια σπαστικια αδερφή που μου διαλύει τη ζωή...

- Ένας άγνωστος τυπακος ξέρει τα πάντα για εμένα κι εγώ ούτε καν το όνομα του...ΚΑΙ ΝΑΙ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙΙΙ😝😝

- Άρχισε τις εισβολες στις 12 το βράδυ....oh yep....

Now:😭

Αχχχ πρώτη μέρα στο σχολείο μετά τις διακοπες😭.Και ναι καλά καταλάβατε θέλω να πεθανω😭.
Άλλαξα πρόσφατα σχολείο και έτσι δεν ξέρω τι με περιμενει...με το ζόρι ξέρω να πάω εκεί...τώρα που το ξανάσκέφτομαι στριβω δεξιά η αριστερά στο περίπτερο???
Εχμμ ναι...το βλέπω αντί για το σχολείο μου να βρεθώ ούτε κι εγώ ξέρω που...
Ας πάω αριστερά μωρέ τι έχω να χάσω...

{...}

Ωωωω ναιιιππ μετά από απειρους κύκλους γύρω από το περίπτερο και τις άπειρες 'βόλτες' μου μες τα σοκάκια της περιοχής κατάφερα να φτάσω στο σχολείο μου....

.......

................

25 λεπτά καθυστερημένη😅😅

Όρμηξα σε μια από της τάξεις της 1ης Λυκειου (που για καλή μου τύχη ήταν η δικιά μου αφού έκανα εκατομμύριες προσπάθειες να τη βρω *αλλά αυτό το προσπερναμε) και μπήκα μέσα κάνοντας τις μαγικές μου κινήσεις νιτζα που ξέρω τοοοσο  καλά...και yeah προσγειώθηκα στο πατωμα...
Φυσικά όλοι άρχισαν να γελάνε μανιωδώς ενώ εγώ μαζευα ατσαλα την τσάντα μου...

-"Εσύ θα πρέπει να είσαι η Φαιδρα" είπε ο καθηγητής γελωντας...😒😒Εμείς οι δύο δεν θα τα πάμε καθόλου καλά....

Φ- "Ν-ναι..." είπα σιγά και ντροπιασμενη από τη πτώση μου...αλλά άκρως νευριασμενη...

-"Κατσε εκεί" μου είπε δείχνοντας μου μια άδεια καρέκλα δίπλα σε ένα αγόρι το οποίο φόραγε κουκούλα και ειλικρινά δεν μπορούσα να δω ούτε καν το πρόσωπο του...έφτιαχνε μια σαιτα η κάτι τέτοιο τελος παντων παίζοντας με το στυλό του και πετώντας χαρτάκια σε όλη την υπόλοιπη τάξη...τι ανωριμος Θεούλη μου...

Πήγα βιαστικά στη θέση μου και αφού πήγα να πέσω δύο τρεις φορές στη διαδρομή εξαιτίας των σακιδιων που υπήρχαν στο πατωμα😡 έφτασα σοα και αβλαβης😥

Και τότε ήταν που κοκαλωσα😨

Α- "Αχιλλέας" μου είπε αυτός που καθόταν δίπλα μου αφήνοντας με να δω το πρόσωπο του...

Φ- "Χριστέ μου τι αμαρτίες έχω κάνει και με τιμωρείς με αυτό τον τροπο😭😭..." είπα μόλις αντιληφθηκα δίπλα σε ποιον καθόμουν...

HOW TO BECOME A #BITCH👠🔫[Book1] #CBT #BWS17 #GBAAwards2017Where stories live. Discover now