~11~ That's my...WHAT??!😭😻.

1.8K 248 59
                                    

Previously on HOW TO BECOME A #BITCH 👠🔫 :
-Η Φαιδρα έπαθε ατυχημα😱😱...
.....
ΚΑΙ Ό ΑΧΙΛΛΈΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΈΧΕΙ!!!!Αχουυυ τον μωρε😻γλυκουλης😻😻😅😅.

-Λοιπον...του Αχιλλέα του λείπει ο αγαπημένος του Σεμπάστιαν. Και όχι δεν είναι γκει...του λείπει το αρκουδάκι του.😭Καλουλης😝😝.

Nowww....

Αχουυυ τι ωραία μυρωδια😍😍OMG τι μυρίζει έτσι??!?!?!?!?!?!!!!!

Αχουυυ...Κουλουρακια κανελλας!!!!!!Και κρουασάν !!!!!!.....και ζέστη σοκολααατααα.😍😍😍
ΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΟΟΟΟΟΥΥΥΥ
Παιδιά η είμαι έγκυος (πράγμα πρακτικος αδύνατον😂😂) η από κάπου έρχεται μυρωδιά απο....

ΤΗΓΑΝΊΤΕΣ.....ΜΕ ΜΕΡΕΝΤΑ!!!!!😱😱😱😍😍😍😍😍

Μμμμμ...καλέ αυτό είναι νόστιμο....μιαμ μιαμ....μερενταααα😻😻😻

Κατσε όπα όπα...υποτίθεται πως εγώ κοιμάμαι άρα...

ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΌ???

ΌΧΙ ΠΕΊΤΕ ΜΟΥ. ΑΠΟ ΤΟ 1 ΈΩΣ ΤΟ 10 ΠΌΣΟ ΠΙΘΑΝΌΝ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΣΗΚΏΘΗΚΑ ΝΑ ΥΠΝΟΒΑΤΗΣΑ ΝΑ ΜΑΓΕΊΡΕΨΑ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΝΑ ΤΑ ΤΡΏΩ ΣΤΟΝ ΎΠΝΟ ΜΟΥ????!?!?!

Ναιιιι σωστά....
είναι....-569.....

Άρα...τι γίνεται ρε παιδια...????

"Σιγα θα πνιγεις😋."

Εεε???Παιδιά ακούω φωνές...

"Σιγα παιδάκι μου λέω!!!!"

Τι στο....

"ΦΑΙΔΡΑ ΘΑ ΠΝΊΓΕΙΣ ΓΑΜΩΤΟ😂😂😂😂".

Αμάν....εγώ κάπου την ξέρω αυτή τη φωνή...ΩΧΧΧΧΧ ΟΧΙΙΙ...

Και κάπως έτσι το μελλοντικό σχετικά καλό πρωί μου ruined😝...

Γιατί δεν ήμουν φαντασιοπληκτη τελικά...όλα αυτά που μου μυριζαν νωρίτερα ήταν ακριβώς δίπλα μου σε έναν πλαστικό δίσκο καιιιιι ναιιιι ΤΕΛΙΚΆ ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ😂😂😂😂...
Αλλά θα χαιρόμουν περισσότερο για αυτό αν ο Αχιλλέας δεν με τάιζε μερεντα στο στο στόμα την ώρα που κοιμομουν για να με ξυπνησει😖😖.

Α- "Καλημέρα λαχανακι μου😁😁."

Φ- "Καλημ...τι υποτίθεται ότι έκανες εδω??😨"

Όλο μου το δωμάτιο ήταν στολισμενο με λουλούδια και στο δίσκο με τα φαγητά υπήρχε επίσης γάλα,χυμός και ζέστη σοκολάτα που μου μυρίζε και πιο πριν....Ναι οκ βρήκα τη βρήκα την λύση...απλά ονειρεύομαι. Τίποτα άλλο οπότε δεν πρέπει να ανησυχώ...σκέφτηκα καθώς γύρισα πλευρό και έκλεισα τα μάτια μου.

Α- "Τι κάνεις ρε λαχανακι??Θα κρυώσουν όλα!!!"

Όχι όχι όχι δεν γίνεται αυτό...ΟΝΕΙΡΕΎΟΜΑΙ ΕΊΠΑ!!!!

HOW TO BECOME A #BITCH👠🔫[Book1] #CBT #BWS17 #GBAAwards2017Onde histórias criam vida. Descubra agora