~32~ Μείνε😯😓😻

1.1K 173 29
                                    

Previously on HOW TO BECOME A #BITCH✌

Πάει παιδιά...αυτοι μαλλιοτραβηχτηκαν...Αχουυυ αυτό ήταν...

Καθίστε καθίστε με ενημερώνουν από το control...καλεεε!!Αυτοί παραλίγο να...ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ😱😱

😂😂😂

NOW😁

Φ- "Αχιλλέα..." του ειπα σιγανα.

Α- "Μμχχ..."μούγκρισε.

Φ- "Εελαααα μωρεεε ξυπνααα😣..." παραπονέθηκα.

Α- "Τι είναι βρε λαχανακι μου?..." Ναι οκ μισόκοιμόταν αλλά εγώ θα του το λεγα.😂

Φ- "Οταν ήσουν ο Luke...δηλαδη εεε...πιο παλιά που...εεεχμμ κατάλαβες τέλος πάντων....εεμμ γιατί συμπεριφεροσουν με αυτόν τον τρόπο?Εννοώ...γιατί ήθελες να περάσεις σε όλους την εικόνα του bad boy?...Πότε δεν μου είχες πει."

Ω ναιπ. Ξανακοιμηθηκε. Τέλεια.
Σήκω τώρα Φαιδρα να φτιάξεις πρωινό.
Πήγαν στην κουζίνα και γιεεεπ, δεν έχει κρουασάν. Ποιος πάει τώρα μέχρι τον φούρνο?Πωωω ρε γαμωτο είναι και μακριά...

Πφφφ...ντυθηκα βιαστικά και πήγα μέχρι τον φούρνο δίπλα. Ναι παιδιά. Ο φούρνος είναι σχεδόν δίπλα στο σπίτι μου. Αλλά εγώ μόλις ξύπνησα δηλαδή. Βαριέμαι να πάω ακόμα και μέχρι το μπάνιο.😶😶😝

Μπήκα μέσα στο φούρνο και αφού είπα τι ήθελα και πλήρωσα, πήγα να φύγω.
Γαμωτο όχι και εδώ. Στημένη μου την είχε?

"Θελω να μιλήσουμε" μου είπε.

Φ- "Δεν έχουμε να πούμε τίποτα." απάντησα και προχώρησα προς το σπίτι μου.

"Φαιδρα σταματά και άκουσε με."

Φ- "Ρε συ Οδυσσέα τι θέλεις τώρα?" του ειπα καθώς βρισκόμασταν έξω από το σπίτι μου.

Ο- "Θελω να δω αν είσαι καλά..."

Φ- "Το ότι πλακώσες τον Αχιλλέα στο ξύλο μάλλον το ξέχασες."

Ο- "Αφού σε κοροιδευε τόσο καιρό."

Φ- "Δικιά μου δουλειά."

Ο- "Θα μείνεις μαζί του?"

Πωπω ρε φίλε...είπα κι εγώ

Φ- "Μωρε δεν πας στο διάολο λέω γω!!" του ειπα καθώς έκλεινα την πόρτα πίσω μου.

Α- "Που ήσουν λαχανακι μου?"

Φ- "Είχα πάει να πάρω κάτι να φάμε. Αχιλλέα...δεν ηθελα να σου φωναξω εχθές. Απλά να...ξέρεις μου ήρθαν όλα λίγο απότομα."

Α- "Το ξερω. Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω απλά...ντρεπομουν τόσο πολύ για ότι είχε γίνει παλιά και δεν ήξερα τι να κάνω. Μου ελειπες και δεν άντεχα να είμαι άλλο μακριά σου. Φοβόμουν να επιστρέψω λέγοντας σου όλα αυτά. Και τότε μου ήρθε αυτή η ιδέα. Να με γνωρίσεις από την αρχή. Να σε κάνω να με ερωτευτείς και να σε κάνω πλέον χαρούμενη. Όμως μετά ξεκίνησες να μιλάς για εμένα. Όπως ημουν παλιά. Και μου ειπες πως με εχες ερωτευτει." σταματησε.

HOW TO BECOME A #BITCH👠🔫[Book1] #CBT #BWS17 #GBAAwards2017Where stories live. Discover now