~17~Make me this fucking BITCH👠😎🔫🔫

1.7K 240 70
                                    

Λοιπόν παιδιά πριν αρχίσω το κεφαλαιο ΠΕΊΤΕ ΜΟΥ!!!
Να αφήσω την ιστορία στην εφηβική φαντασία η να του αλλάξω κατηγορία και να το πάω στην Ρομαντική???
Ρώτησα και στο προηγούμενο αλλά σαν καλοί αναγνώστες με γραψατε.😂😂😂Οκκκκ απλά comment😂😛.
PLEASE EVERYONE COMMENT *double puppy face*🐶🐶🐶
Και τωωωραααα....

Previously on HOW TO  BECOME A #BITCH 👠 😉😉😉:

-Καημενούλα Φαιδρα😢. Ο μεγαλύτερος σου έρωτας πε...πεθαναι😢😢😢(Η μήπως όχι??😏)

- ΠΑΙΔΙΆ!!!!ΙΟΥ ΙΟΥ ΙΟΥ ΙΟΥ ΙΟΥ!!!!!ΣΥΝΑΓΕΡΜΌΣ!!!ΣΥΝΑΓΕΡΜΌΣ!!!Ο ΑΧΙΛΛΈΑΣ! ΤΗ ΦΑΙΔΡΑ! ΤΗ ΦΊΛΗΣΕ! ΠΆΛΙ!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Αχχχ...πωπω λαχανιασα να τα λεω😥😥😧.

BUT WB NOW?😏

Φαιδρας Pov😍😍:

Φ- "Τι...τι κάνεις??" κατάφερα να ρωτήσω λαχανιασμενη μετά από όλον αυτόν τον πανικό συναισθηματων που επικρατούσε σε όλο μου το σώμα...δεν ξέρω πόσο κράτησε. Δεν μπορούσα καν να σκεφτώ. Αλλά...πρέπει να ήταν 8 δευτερόλεπτα. Ναι ναι 8 δευτερόλεπτα ήταν. ΚΑΛΆ ΚΑΛΆ ΟΚ ΜΠΟΡΟΎΣΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΏ ΚΙ ΑΠΌ ΜΈΣΑ ΜΟΥ ΜΈΤΡΑΓΑ ΚΆΘΕ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΎΣΕ.

Α- "Νάταλι....εγώ....σ'αγαπω."

ΠΟΙΟΣ ΉΡΘΕ???ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΝΑΤΑΛΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΟΤΑΝ ΦΙΛΑΕΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΆ ΤΗΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΟΤΑΝ ΕΊΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΊ????ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΆ ΤΟ ΚΆΝΕΙ ΑΥΤΌ?😒😒😵

Φ- "Αχιλλέα τι λες??😢"

Α- "Εεε??Φαιδρακι...συγνώμη😟Δεν...δεν το ήθελα.."

Φ- "Τι δεν ήθελες ρε Αχιλλέα??Γιατί νομίζεις πως μπορείς να το κάνεις αυτό??"

Α- "Φαιδρα η Νάταλι..."

Φ- "ΣΤΑΜΑΤΆ!!Δεν θέλω να ξέρω ποια είναι η  Νάταλι. Νόμιζα πως στα αλήθεια ήθελες να με φιλησεις, πως υπξρχε εστω και μια μικρη πιθανοτητα να νιωθεις κατι για εμενα αλλά μάλλον με αυτό το τρόπο προσπαθείς να ξεχάσεις κάποια άλλη που προφανώς σε παράτησε τέτοιος που είσαι. Και καλά σου έκανε. Αλλά εγώ δεν πρόκειται να σε βοηθήσω. Δεν γίνομαι το παιχνιδάκι σου κατάλαβε το."

Και τότε έφυγα τρέχοντας. Με τον Αχιλλέα να φωνάζει το όνομα μου. Δεν ηθελα να δει οτι κλαιω. Μέσα σε 5 λεπτά είχε ξεσπάσει καταιγίδα.
Με πολύ μεγάλη δυσκολία κατάφερα να βρω το σπίτι μου. (Μπράβο ρε συ😂😂Κατάφερες να το βρεις...πες όμως σε πόση ωρα😂)
Εσύ να σκασεις. Ναι έκανα 47 λεπτά να το βρω. Και τι??
Απλά έτρεχα μέσα στη καταιγίδα και όλοι με κοίταγαν τρομοκρατημενοι. Και δίκιο είχαν. Και εγώ στην θέση τους αν έβλεπα μια κοπέλα καλοντυμενη και βαμμενη να τρεχει μέσα στη βροχή και όλη της η μάσκαρα να τρέχει στα μάγουλα της μαζί με το eyeliner και το μολύβι ματιών παράλληλα με όλα τα υπόλοιπα προϊόντα μακιγιάζ της θα νόμιζα πως είναι η κοπέλα απ'το The Ring.
Και τότε ήταν που έφτασα σπίτι. Δεν αλλαξα, δεν ξεβαφτηκα.
Απλα επεσα στο κρεβάτι μου και συνέχισα να κλαίω. Ώσπου κάποια στιγμή με πήρε ο ύπνος.
Είχα πάρει όμως την απόφαση μου. Ξέρω τι θα πω στον Αχιλλέα όταν θα τον ξαναδώ. Γιατί τελικά μου κάνει πολύ κακό αυτός ο χαρακτήρας και πρέπει να αλλάξω. 

HOW TO BECOME A #BITCH👠🔫[Book1] #CBT #BWS17 #GBAAwards2017Donde viven las historias. Descúbrelo ahora