Nie wiem dlaczego, ale nie przerywam pocałunku tylko go oddaje i co najgorsza podoba mi się to...
Wkrótce przerywam go
-Harry co ty robisz.. dlaczego mnie pocałowałeś o co tutaj chodzi...-zadaje z milion pytań bo nie rozumiem co tu się wydarzyło..
-Pocałowałem cię i nie żałuje a ty?-ze spokojem odpowiada Harry
-ja..ja..nie cos ty-jedynie co widzę to jego rozbawienie na twarzy
-To powiesz mi wreszcie co cie tu sprowadza i dlaczego to zrobiłeś?
-No bo ja się martwiłem i chciałem cię juz poznać
-Wariat..-mamrocze
-Co mówiłaś?
-Nie, nic nic. To może wejdziesz, chcesz kawy, herbaty, sok?
-Herbatę poproszę.
Widzę jak sie rozgląda po mieszkaniu i skanuje zdjęcia na komodzie. Wiem o co zaraz sie spyta, wiec go wyprzedzam.
-To moja mama
-Jest piękną kobietą
-Była...
-Jezu Amy przepraszam nie wiedziałem. Przykro mi.
-Nic nie szkodzi. Skąd mogłeś wiedzieć.
Nie wiem jakim cudem znalazł sie koło mnie tak szybko, ale czuje jak mnie przytula od tyłu.Drętwieje, nie wiem jak zareagować.
-Spokojnie mała to tylko ja. Nie wiem jaka była twoja mama ale wiem ze patrzy na ciebie teraz z góry i jest dumna ze wychowała tak piękną kobietę jaką jesteś.
Nie wiem co powiedzieć. Oczy zaszły mi łzami. Jedynie co robię to odwracam sie do niego i przytulam z całej siły.
Hej kochani wiem ze mnie nie było baaaaaardzooo długo i jedynie co mogę powiedzieć to jedno wielkie PRZEPRASZAM. Nie dość ze przede mną egzaminy to jeszcze nie miałam a dodatkowo przyjaciele mnie znaleźli na wattpadzie i nie mogłam zniesc myśli ze oni to czytali. Wiec jeżeli to czytacie proszę was abyście wyszli nie nabijało sie więcej z tego. Napisalam jeszcze 2 rozdziały i nie obiecuje ze jak dodam je pózniej czy bede miała nadal wenę. Mam nadzieje ze nagle mi wróci hah bo jest was tutaj bardzo dużo. Za każdym razem jak patrzę na liczbę odsłon kom czy gwiazdek to mam łzy w oczach także BRADZO DZIĘKUJE ZE WAM SIE PODOBAJĄ MOJE WYPOCINY I JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM za moje nieobecności. Jak czytam wasze komentarze to aż miło na serduchu ze tyle osób chce abym dosiadała dalej rozdziały.
Do następnego!
Dajcie znać co myślicie o tym
Jula xx
Lajkujcie i komentujcie! 😘
CZYTASZ
Sms | h.s [ZAWIESZONE]
FanficNieznany: Przepraszam, z nami koniec. Ja już tak nie moge. Ja: To pomyłka :/ Nieznany: O, przepraszam a z kim w takim razie pisze? Ja: Nie wiem czy cię powinno obchodzić. Serdecznie zapraszam do czytania. Moja opowieść od nikogo nie ściągnięta. W k...