Multi: Delfin ve üzerindekiler
Akşam yemeği için sadece bir saatim vardı! Çabucak hazırlanmalıydım.
Hiç elbise etekle uğraşamazdım bu yüzden bol paça siyah pantolonumu ve siyah abiye üstümü giyindim. Aynaya baktım. Eksik bir şeyler vardı sanki...
Kolye takmak istemiyordum onun yerine siyah kaban geçirdim üzerime.
Kabanlara aşıktım... Onlar benim kurtarıcımdı her ne kadar mafya karısı gibi gösterselerde seviyordum.Tekrardan aynaya baktım ve sade bir makyaj yaptım. Saçıma fön çekip açık bırakmaya karar verdim. Aşağıya inip yemeklere baktım. Masa hazırdı ve muhteşem gözüküyordu. Çalışanlara teşekkür ettikten sonra arkamı döndüğümde karşıma Kuzey çıktı.
Yüzündeki yaralar hafif sönmüş gibiydi daha iyiydi. Çok şık görünüyordu üzerinde smokin vardı. Normalde çok rahat şeyler giyinen Kuzey her seferinde önemli bir davet olduğunda çok şık ve resmi olmayı başarıyordu.
"Sen yemeğe kalacak mısın?" Dedim titrek bir sesle.
"Evet,kalacağım. Aras'a bırakacak değilim mekanı." Diyerek göz kırptı.
"Yüzünde ki yaraları sordular mı?"
"Barda kavga çıktı dedim"
"Sabah sabah kavga çıkması...İlginç."
diyerek gülümsedim o da karşılık verdi."Çok güzel olmuşsun." Dedi konuyu değiştirerek.
"Teşekkür ederim,sende çok şıksın."
O sırada babam ve Sema aşağıya indi."Emir gelmiyor mu?" Diye sordum babama merakla.
"Gelmiyordu" diyerek gülümsedi babam. Demek ki Emir'e kızarak bir şekilde ikna etmişti onu.
"Bu çocuğu sevemedim Delfin. Batuhan'la daha iyiydiniz sanki"
Babam Sema'nın susması için öksürdü. Bu kadın her seferinde moralimi düşürmeyi başarıyordu! Zil çalınca nedense çok heyecanlandım. Batuhan gelince hiç bu kadar heyecanlanmazken gerçekten çıkmadığım Aras gelince karnımda kelebekler uçuşuyordu sanki
Kapıyı ben açarsam herhalde kalpten gidecektim bu yüzden kapıyı çalışan açtı. Babam ve Sema kapıya doğru ilerledi bir tek ben ve Kuzey kalmıştık.
Benimde sevgilisi olarak onu karşılamam gerekiyordu sanırım bu yüzden bende yanlarına gittim."Hoşgeldin delikanlı" bunu diyen babamdı. Aras ise babamın uzattığı eli tutarken gözleri bana bakıyordu bu utanmama sebep olmuştu ve sanırsam yanaklarım kızarmış olmalıydı.
"Hoşbulduk Efendim" Aras'da smokin giyinmişti ama nedense ona Kuzey'den çok daha fazla yakışıyordu. Karşıma geçti ve yanağımdan öptü ben ilk başta ne yapacağımı şaşırsamda sonradan
"Hoşgeldin sevgilim" dedim ve masalara geçtik. Aras'ın karşısına oturdum hemen yanımda da somurtan Kuzey oturuyordu. Bu Emir nerede kalmıştı?!
Aras'ın bakışları Kuzey'e kaydı ve sahte bir şekilde gülümseyerek
"Siz Delfin'in nesi oluyorsunuz?" Dedi.
Bunun içinde başka bir ima vardı bu yüzden ayağımla masanın altından Aras'a tekme atacakken yetişemedim ve pes ettim. Kuzey cevap vermeyince Sema atladı,"Delfin'in abisi oluyor kendisi."
Kuzey düzelterek, "Üvey abisi" dedi."Bende sevgilisiyim memnun oldum"
Dedikten sonra piçimsi bir gülümsemeyle sırıttı.