Taehyung stătea în fața dulăpiorului său.
“Ce-i asta?” întrebă el, în timp ce ridică o notiță roz și un trandafir din dulăpiorul său.
“Mulți oameni nu cred în ‘Iubire la prima vedere’
Dar eu cred.
M-am îndrăgostit de tine, de prima oară când te-am văzut...”- AK -
“Ce? Cine-i AK?” murmură Taehyung.
“Taehyung!”
Auzii pe cineva care-i striga numele, așa că se întoarse pentru a vedea cine e.
“Oh! Bună Kookie!” Taehyung își întâmpină cel mai bun prieten, Jungkook.
“Uh? Ce-i asta?” Jungkook arăta spre notița roz și trandafirul din mâna lui Taehyung.
“Hm...nu știu...probabil admiratoare...”
“Foarte siropos.” spuse Jungkook. Cuvintele lui îl făcură pe Taehyung să chicotească.
“Ce-o fi. Să mergem la clasa noastră!” Taehyung își puse mâna după umărul lui Jungkook, plecând spre clasa lor.
~♡~
“Taehyung! Vezi! Ai primit un alt trandafir!” țipă Jungkook când îl văzu pe Taehyung că ținea un alt trandafir cu o notiță roz.
“Lasă-mă să văd notița!” Jungkook fură repede notița de la Taehyung.
“Sunt foarte fericit să fiu capabil să-ți țin mâna, să te știu, să îți spun că ești prietenul meu. Nu voi uita niciodată prima dată când ne-am cunoscut.
Pentru că, e cel mai frumos nou început din viața mea”- AK -
“Deci, AK e prietena ta!” încheie Jungkook.
“Dar cine e AK?” Taehyung studie notița. Scrisul era foarte îngrijit.
“Hei Jungkook! Lasă-mă să-ți copiez tema la mate!”
Jungkook își deschise ochii larg.
“Ce? Nici decum! Trebuie să o faci singur.” Jungkook refuză.Taehyung se bosumflă. Părea dezamăgit. Jungkook râse:
“Desigur idiotule, o poți copia pe a mea. Ești cel mai bun prieten al meu.”Fața lui Taehyung se schimbă dintr-o dată.
“Mulțumesc!” Taehyung îl îmbrățișă strâns pe Jungkook, ca să-i arate cât de recunoscător era. Jungkook arăta foarte șocat, stând doar acolo, până când Taehyung îi dădu drumul.
CITEȘTI
The Reason || jjk + kth (Traducere)
Fanfiction"Tu ești motivul pentru care trăiesc" Original writer: ©-vvtaekook