“Fiule, nu uita să-ți iei medicamentele.” spuse mama lui Jungkook, înainte să plece la culcare.
“Da mamă...”
Jungkook se duse în camera sa, și luă un flacon plin cu pastile de la doctorul său, pentru a-i întări mușchiul inimii. Luă 2 pastile din flacon. Înainte să le bea, se uită la aceste chesti din mâna sa, aducându-și aminte ce-i spuse doctorul său cu 3 săptămâni în urmă...
~Flashback~
“Cum e fiul meu...?” îl întrebă mama lui Jungkook pe doctor.
“Inima lui încă funcționează, dar din ce în ce mai slab. Se poate opri din a mai bate oricând. Va trebui să sufere un transplant cât mai repede.” spuse doctorul.
“Cât de mult...mai poate inima sa să supraviețuiască...?” întrebă mama din nou.
“6 săptămâni cu ajutorul medicamentelor, sau 4 săptămâni fără ele.” spuse doctorul, plin de regret.
“Așa puțin...?”
Mama și doctorul lui Jungkook se uitară spre ușă, văzându-l pe Jungkook, stând acolo, în timp ce-i privea.
“Voi muri în curând...?” întrebă Jungkook.
“Fiule, încă poți suporta un transplant de ini-”
“Știu asta mamă. Dar dacă nu găsim un donator, asta înseamnă că voi muri foarte curând...” Jungkook îi tăie cuvintele mamei sale. Vocea lui tremura.
“Nu gândi așa! Crede-mă! Poți supraviețui!”
“Ar trebui să mă pregătesc de acum în colo...” Jungkook nu avea altă alegere.
“Fiule...”
Mama sa îl îmbrățișă, plângând pe umărul său.
“Voi găsi un donator...pentru tine...”~End of Flasback~
Din aceea zi, își petrecu timpul rămas fericit. Își folosea timpul pentru a face lucruri importante, și care nu le mai făcuse înainte.
Cum ar fi, să-și mărturisească dragostea față de Taehyung.
Jungkook voia ca băiatul pe care-l iubește să știe ce e în inima lui. Speră că băiatul îi putea accepta dragostea. Voia să-și petreacă timpul rămas cu Taehyung.
Dar se pare că aceste lucruri sunt ca niște bucăți goale de vise.
Își ținu pastilele strâns în mână, punându-și mana dreaptă pe piept. Știa că inima lui se poate opri din a mai bate oricând.
Actual, iubirea sa pentru Taehyung era motivul pentru care inima sa bătea și supraviețui până acum. Fiecare bătaie a inimii sale conținea speranță pentru a câștiga iubirea lui Taehyung. Fiecare respirație pe care o făcea, era pentru a trăi mai mult, pentru a avea mai mult timp în scopul de a se apropia de Taehyung.
Dar se părea că motivul pentru care inima sa bătea dispăru.
Jungkook își deschise mâna încleștată, lăsând pastilele sa cadă împreună cu lacrimile sale.
CITEȘTI
The Reason || jjk + kth (Traducere)
Fanfiction"Tu ești motivul pentru care trăiesc" Original writer: ©-vvtaekook