yumuşak bi bölüm :)

627 118 73
                                    

Babama ve bana yaşatılanlar hiç bir zaman aklımdan çıkmıyordu,Ve her zaman şu cümle aklıma geliyordu "İntikam sıcak yenen bi yemektir "! .Ardından da ben de yemeğimi soğutmatmadan sıcağı sıcağına yemeliyim."Dolunay alacaksın her ne olursa olsun size bunu yaşatılanların kim olduğunu bulup,intikamını alacaksın kızım! ALACAKSIN"diyordum.Aklım sıra kendimi yatıştırmaya çalışıyordum.

Ama nafile intikamımı almadan yatışmayacak bu içimdeki intikam ateşi.Ben babamın kızıyım.Ben İstanbullu "ADNAN" beyin kzıyım.Alacağım intikamımı.Ama artık planlara devam etmeliydim.IImm  neydi 1. plan ; serserilerle arkadaş olmak ! =) tamamlandımı =) eh sayılır (bunları kendi kendime konuşurken elime aldığım not defterime yazıyordum, herzamanki yerimde yemekhanenin içindeki gizli bi yer olan kiler de )...

Evet ilk önce 1. plan olan serserilerle arkadaş olmayı dünden planlamıştım nasıl mı??? (Filmlerdeki kötü adamlar gibi gülerek NİHAHA NİHAHAAA) Benim serserilerin yanına birileri gelmişti ya işte hani benim serserilerden olan Rüzgar yani liderimiz :) bu karşı taraftaki lideri dövmüştü ya bu salak (karşı taraftaki) 1 hafta sonra aynı günde aynı  satte aynı yerede görecen demişti ya işte bende o yüzden 1 hafta sonra kaçacağım çünküü bunların kavgasına katılıp serserileri etkileyecektim :))) Afferin be Dolunay sana Afferin !!! 

Saat 8.30 biraz sonra" Fizik" dersi ==) Öğretmen ==)" DOMBİLİ BAYKUŞ" (Veli Yldırım)

Fizikçinin lakabını Dombili Baykuş olarak ben koydum ama "Cuk!" diye oturdu neden diye sorarsanız adamın göbek önden gidiyo yani balık etli fakan değil ha resmen göbek önden gidiyo :DDD

Neyse birazda iç sesimle konuşursam delireceğim ve intikammımı alamayacağım diye düşündüm .Zaten bunu düşününce hemen sustum içimdeki sesi kestim! yani

Çoktan sınıfa varmıştım bizim" DOMBİLİ" yine geç kaldı !(Fizikçimiz)

Ama ondan daha önemli olan biri" KIZILCIK" ' tı.O herkesten önce gelirdi meraklandım.Hemen önümde oturmuş olan sınıfımızın AYAKLI GAZATESİ (Buse) 'ye sordum 

- PİŞT !Ayaklı gazete Kızıcık nerdee ??(meraklı bi okadarda telaşlı bi ses tonuyla)

- Ne bu telaş kzım ? Duymadın mı? O artık yurttan alındı.Zengin bi aile gelmiş yıllardır çocukları olmuyormuş onlarda Peri ' yi evlatlık edinmişler zaten bi süredir takip ediyomuş Müdüre Hanım 

- Hımm ...(dedim bi anda yüzüğümün asıldığın kaşlarımın aşağıya indiğini fark ettim) Ağlıyacaktım resmen Kızıcık 'ı çok seviyordum.Çok üzülmüştüm Sonra hızlıca ayağa kalkıp kapıya yöneldim tam çıkacakken 

(Buse) - HEEY !! nereye gelecek birazdan" dombilil baykuş"

- UUff ayaklı gazate her şeye bi bahannen uydurman var ne bileyim hasta oldu dersin gelmicem odaama gidiyom iyi dedikodular dedim sahte bi gülücük atarak :/

Koşa koşa çıktım .Bahçeye çıkmak için merdivenlere geldim kafam eğik olduğundan karşıdaki felaketin bana doğru yaklaştığını fark edememiştimama sonraa .Kızgın bi ses tonuyla irkildim !!!

- 455 Dolunay ne işin var burada ? dersin yok mu senin ?

- Kendimden çok emin bi tavırlaa .Hocam var dersim hocamız kağıt istemişti karşı binaya gidiyorum almaya

- Tamam hadi bakalım (diyerek merdivenlerden çıkıp odasına gitmişti bilee)

Ohh yırtmıştım :/ Amman ! bu kadında sanane nereye gidersem giderim ya .Zaten bi hafta sonra beni çok ararsın CADOLOZZ ŞEY !

Tüm bunları söylenirken çoktan arka bahçeye gitmiştim bile .Heh! serserilerimde göründü bahçeelrinde oturuyordu .OOoo Rüzgar yine çok cool görünüyordu.Bu sefer siyah pantolonun üstüne kapşonlu bi ceket geçirmişti.Saçları kumraldı ! Kapşonu takık oldduğundan kumral saçlarının uçlarını görebiliyordum. AAA o ne o bileklik varmış kolundasiyah keçeye benzer bişey iplerini sıkıca bağlamış belliydi, çünküü ipler sarkmıyordu bileklerinden.He bide bilekleri çok güçlüydü belli! O salağı bi çırpıda yere serdiğinden (karşı tarftaki düşmanımız ) Rüzgar bi anda oturduğu tabureden kalktı , sonra eline telefonunu aldı biriyle konusuyodu kim di ? acaba kouşmalar şöyleydi :

Rüzgar:Buyur ağabey .

Karşı taraftaki: Duyamadım tam olarak :))) o yüzden bilemiyodum nasıl duyyayım telefon Rüzgarın elinde :) ama bayağı bişeyler anlattı bu adam

Rüzgar:Sağol ağabey haberin için.Eyivallah ! 

KArşı taraftaki:tahminimce hadi bay bay :D

Rüzgar: Görüşürüz ağabey :) (gülümseyerek)

Rüzgarın arkadaşları nolduu  Rüzgar? dediler hepsi bi ağızdan .Rüzgar : Ya beyler Necmi ağabey bizim bu Safetler 'in 6 gün sonra falan mekana geleceklerini söyledi.Güyaa adam toplucakmış falan filan .Rüzgarın arkadaşlarından en kısa ve gözlüklü olanı : Ee Necmi ağabey nereden biliyomuş ki ?? Rüzgar: NE bileyim sözde bunlar bizim eski mekana gitmiş de Necmi ağabey de oraya uğramış Saffetle adamları konusurken duymuş.Necmi ağabey bide .Şey demiş Saffet o zamn gelsin hepsini öldürcem falan , kan akacak filan diyomuşş.Rüzgarın arkadaşlarından yine biri olan Rüzgardan biraz kısa olan saçları siyah olan esmer bi çocuk ; yaaaa :D gelsin gelsin babayı alır anca dedi ve ardında tüm rup birden gülüşürken bende gülüşmeye katılmıştım :)

Sonra saatime baktım 1saat geçmiş .Gideyim dedim birden ne olduysa DOMBİLİ BAYKUŞUN dersine gireyim dedim.Ne de olsa daha yoklamayı almaamıştır alsa ne yazar karalarım :DDD dedim ve sınıfa koştum.İçriye girdim :))

Dombibli baykuş ve benim aramdaki konuşamalar + =) dombili baykuş ,  -  =) ben 

+ Oooo Dolunay hanım hoşgeldiniz .AAh keşke paşa keyfinizi yormasaydınızda hiç gelmeserydiniz ne zahmet ettiniz(dedi sitemli bi tavırla)

- NE zahmeti hocam dedim ve dudağımı büzerek güldüm .Ardımdan tümm sınııf güldü :) bende koyverdim 

+ Gülme be gülme . Söyle bakalım neden geç kaldın 

- Hastaydım hocam  Müdüre Hanım beni sağlık ocağına götürdü !!!

+ yyaa neyin varmışş

- KAlp hocam Kalp yyaa 

+ Kalp mi alaycıı sseni otur yerine (ben yerime çoktan varmışken Dombili Baykuşş bide alay ediyp kalp miş kalp )

- Eeevet hocam kalbim kalbim sıkıştı birden dee ondan yaninefes alamdım :))) .HE hocam sizinde vardır kalbiniz malum yaş 70 :==)))

+ Ne yetmişi be ne yetmiş 68 'im ben dedi sinirle ve kalbini tuttuu

- Tamam hocam öyle olsun .SAKİNLEŞİN LÜTFEN SİZİ ÇOK SEVDİĞİMDEN ŞAKALAŞIYORIM.Bilmezmisiniz :DD :) Burada En çok sizi sevdiğimi ??

+ Yaa ya bilmez miyim küstah seni dedi.(alaycı bi tavırla)

Ders bitti . Sınıftan ÇIktım . Bugün çok komik geçti.Fazla bişey yapamadım ama Saffet'İn kesin geleceğini öğrenmiştim .Ona göre tedbirli olmalıydım .6 gün sonra büuyük buluşmama kavuşacaktım.(İNŞAALLAH )

Final ; Her zaman ki sözüm ;" İntikam sıcak yenen bir yemektir"Tıpkı benim yapacağım gibi ....

ARKADAŞLAR UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ.BU BÖLÜM BİRAZ YUMUŞUAK VE EĞLENCELİ OLSUN İSTEDİM.AMA ANA KAREKTERİMİZ DOLUNAYIMIZIN'DA HER ZAMANKİ ASİ VE SERTLİKLE TAVRINI KORUYUP FİNALİNİ YAPMASINI İSTEDİM.YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM.ÇOK TEŞEKKÜRLER VOTELEYEN VE YORUMLAYAN ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN İNŞALLAH :DDDD =)))

MMULTİMEDYADa MELİH VAR ;) :d

BEN  VE  İNTİKAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin