3. I Can't Control It

339 29 0
                                    

Probudím se na studené zemi. Led se rozšířil po celém pokoji. Ruce i nohy mám namrzlé a v celém pokoji je minumálně -10 stupňů. Vstanu přičemž málem uklouznu na ledě. Obleču se do šedého svetru a do taktéž šedých džínů. Vlasy si svážu do copu který mi sahá někam těsně nad zadek. Pootevřu dveře ze kterých vystrčím jen hlavu aby nebylo vidět do zmrzlého pokoje.
"Můžu vás o něco poprosit?" Zeptám se jednoho muže v černém obleku.
"Ano slečno?"Přiblíží se kousek ke mně
"Mohl byste mi sehnat Kapitána?" Řeknu jen kapitána protože nechci říkat Steve
"Myslíte Kapitána Ameriku?" Ujistí se
"Ano." Řeknu jednoduše přsstože nevím jestli opravdu Ameriku protože mu všichni říkají jen Kapitáne ale podle jeho uniformy soudím že to asi bude Kapitán Amerika.
Muž přikývne a rozejde se někam do dálky. Zavřu za sebou dveře a nervózně začnu chodit po pokoji. Nevím proč jsem si dala zavolat zrovna jeho, nejspíš je to proto že je jediný kterého tady trochu znám. Nebo, spíš vím jeho jméno.
Po chvíli někdo zaklepe na dveře. Rychle se k nim rozeběhnu a otevřu je. Za nimi stojí dost překvapený Steve. Pokynu mu aby šel dovnitř a rychle za ním zavřu dveře. Kapitán, tedy Steve se překvapeně rozhlíží po pokoji a nemůže uvěřit svým očím.
"Co to..?" Nedořeken větu protože ho přeruším
"Tohle se mi stává poslední dobou dost často. Každou noc se mi zdá ten samý sen a já se probudím v místnosti plné ledu a sněhu." V jeho tváři je znát soucit ale i zvědavost.
"Měla by jsi to říct Furymu." Odpoví nejistě nejspíš proto že si sám není jistý tím, co by udělala ten Fury.
"Bojím se. Bojím se toho, že mě zavře někam a bude mě tam věznic jako monstrum." Řeknu a pak už cítím slzy které se mi dírou na povrch.
"Máš asi pravdu." Řekne téměř neslyšně a chytí se za hlavu.
"Neměli bychom to nikomu říkat do doby, než zjistíme komu věřit a komu ne." Podívá se na mě aby zjistil co na to řeknu. Já pouze kývnu hlavou a odvrátím od něj pohled.
"A tobě věřit můžu?" Podívám se na něj. Je na něm znát že je mou otázkou překvapený.
"Kdyby jsi mi nevěřila, nejspíš by jsi mě sem ani nevolala." Usměje se na mě. Kývnu hlavou a taky se trochu usměju.
"Asi máš pravdu."
"Měli bychom jít. Fury říkal že tě mám vzít k doktorovi Bannrovi." Přikývnu a tak tedy spolu se Stevem se vydám ven z pokoje který následně zamknu.

Indifferent Girl [CZ Avengers]Kde žijí příběhy. Začni objevovat