《Marisa》
|Prezent|
Urca pe scari cu mine in brate.Ma saruta cu brutalitate si ma izbeste de fiecare perete.Deschide usa camerei si o tranteste cu putere.Imi arunca tricoul prin camera si imi desface sutienul cu dexteritate.Pantalonii mei scurti mei dispar si ei in cateva minute.Gem langa buzele lui cand mana sa imi strange cu putere coapsele.Picioarele i se incordeaza sub greutatea mea,iar saruturile ii devin dezordonate.
Sunt uimita de efectul pe care il am asupra lui.Imi repeta numele obsesiv.Manile i se plimba pe corpul meu.Ochii lui ma studiaza din cand in cand,iar gura coboara pe gat.Ma musca lasandu mi semne.Ii strig numele putin ragusita.
-Marisa!aud vocea mamei foarte aproape.
Ma panichez,il imping pe Deniz si il indemn sa intre in dulap.Il sarut scurt si inchid usa cu grija sa nu l lovesc.Imi trag repede ceva pe mine,dar nu mai am timp de blugi.Ii ascund hainele si ma bag sub pilota imensa.
-Ce ai patit,scumpo?Nu te simti bine?ma intreaba mama vazandu-ma in pat.
-Ââ..nu.Usa dulapului se deschide in spatele mamei si incep sa ma agit.Tu nu erai la munca?
-Am venit sa iau ceva si m am speriat cand te am auzit tipand.Am crezut ca esti la scoala..
Il vad pe Deniz cum scoate capul din sifonier si ia o gura de aer.Ma abtin sa nu rad,unindu mi buzele intre ele.
-De ce razi?Am ceva pe fata?intreaba ea.
-Nu cred ca o sa ma duc astazi,incerc sa schimb subiectul.
-Bine,stai acasa odihneste te.
-Inchide usa te rog,ii spun cand o vad ca se ridica.
Dupa ce iese imi verific iubitul ascuns in dulap.
-Doamne,iubito,parca ai turnat toate sticlutele cu parfum pe hainele astea.
Stau in fata lui,imbracata doar intr o bustiera si o pereche de tanga negrii.Imi impreunez mainile si incerc sa par serioasa,dar tinuta nu ma ajuta.《Deniz》
|Acum un an|
Simt cum mi se inmoaie picioarele,nu pot sa-mi iau ochii de la ea.
Ma pierd usor in amintiri,stiu ce s a intamplat ultima data cand am simti asta.O vad cum se apropie de mine insotita de Elena si ma panichez mai tare.
-Ea e Marisa,o prezinta ea pe fata care imi luase mintile intr o secunda.
Imi intinde mana,iar eu ma agit pentru prima data in viata mea si imi pierd cuvintele.Nu pot sa i spun un simplu "buna".
"Ce naiba Deniz,zi ceva!"
Se uita la mine si aproape ca izbucneste in ras.
-Deniz,reusesc sa i spun intr un final.
O vad cum imi arunca cea mai frumoasa privire si cel mai frumos zambet si o iau razna.
Incep sa prind curaj si gura vorbeste fara mine.
-Arati ca viitoarea mea iubita.
-Sunt genul de persoana care nu e genul tau,imi da ea replica.
-Esti genul de persoana care e facuta pentru mine,te asigur.
-Potoleste te Deniz,imi spune Elena si se agata de gatul meu.
Elena e cea mai buna prietena a mea din copilarie.Ii spun orice,imi spune orice,un fel de bff.E model,face asta in timpul liber si i se potriveste perfect.Are un corp superb,dar o vad doar ca pe o prietena,nimic mai mult.-Esti din Bucuresti?
Da din cap in semn de "da".
-Hm,nu te am mai vazut pana acum,adaug.
-Hai gata cu agatatu'!Du-te si du bagajele in camera,imi ordona Elena.
Execut cerinta fara sa-mi iau ochii de la Marisa,cel putin pana ajung la scari,dupa mi-e imposibil.《Marisa》
Am fost tarata la munte de fata prietenei mamei mele.
"Du te,o sa te distrezi"au zis ei.
O s o iau razna in astea 3 zile.Simt ca ma enerveaza toti,mai putin Deniz.
Parul saten,ridicat in sus,ochi caprui patrunzatori,buze pline si frumos conturate...."Inceteaza,Marisa!"
Imi iau bagajul si il trag dupa mine pe scari.
-Cine m a pus sa mi iau atatea?!incep sa bolborosesc singura.
-Te ajut?
Imi ridic privirea si il vad pe Deniz coborand pe scari.Iar ma pierd si nu stiu ce sa i spun.Se apropie si imi ia geanta imensa.
-Am carat multe bagaje,dar al tau e cel mai greu,incearca el sa faca o gluma.
-De ce esti asa frumos?spun eu mai incet.
-Poftim?
-Ăă...am zis mai bine in plus decat sa n am in ce sa ma imbrac.
-A.Care e camera ta?
-201.
Deschid usa,iar el intra inaintea mea sa lase geanta.
-Stai singura?
-Mda.
-Perfect.
Incep sa rad si nu stiu de ce.Poate penru ca m am pierdut in privirile pe care mi le tot arunca.
Stam cateva minute si ne uitam unul la celalat.El n avea de gand sa plece,eu n aveam de gand sa i spun sa plece..
-Te am cautat peste tot!ii spune Elena intrand in camera.
-M ai gasit.Ce e ?
-S a facut o incurcatura cu camerele.
-Asa si?
-Si de cand esti asa prost?Adica,camera noastra nu e camera noastra.
-Eu stau singura,unul dintre voi ar putea sa stea cu mine,ma bag eu in discutia lor.
-Bine,deci eu stau aici.Tu pleci inapoi la Bucuresti,spune Elena si il bate pe umar.
-Te ai gandit mult?
Oftez usor si mi dau seama ca cearta asta n o sa se sfarseasca niciodata.
-Stati amandoi si gata!tip satula de mica lor ciondaneala.
-Tu dormi pe jos,ii spune Elena lui Deniz.
Dupa ce ne am aranjat lucrurile am mers sa mancam.Telefonul lui Deniz se auzea din 5 in 5 minute si ma scotea din pepeni.
-Inchide l!se rasteste Elena la el.
Nu o baga in seama, incepe sa l butoneze si mesajele incep sa vina de doua ori mai repede.
Imi dau ochii peste cap,ma ridic si plec.Nu mai suport.Toti stau cu ochii in telefoane,nimeni nu zice nimic.《Deniz》
O vad pe Marisa cum pleca si ma duc dupa ea.O prind de mana tocmai cand e pe punctul sa iasa din restaurant.
O intreb printr un semn unde se duce.
-Sa ma plimb.
-Vin cu tine.
Ma trateaza cu indiferenta.Era deja tarziu,trecut de 1 noaptea.
Ajungem in dreptul partiei inchise si o vad cum sare gardul.O urmez.
Urcam putin,apoi ne asezam unul langa altul si privim amandoi spre cer.Incepem sa povestim si sa radem fara oprire.
-LSD n am incercat niciodata,ii spun.
-Prima data mi se parea ca vad sunetele si ca aud culorile.Acum sa nu ti imaginezi ca sunt vreo drogata,iau doar la petreceri,doar sa ma distrez si am grija.LSD nu creeaza dependenta.
-Ai la tine?
Sta putin sa se gandeasca si se cauta prin buzunare.Scoate din buzunar un pliculet cu cateva pastile.
-La 3...1,2,3.Spune si inghitim rapid amandoi.
Mai putin de o ora a trecut pana m am trezit sarutandu ma cu Marisa.Aveam halucinatii,mi se parea ca sunt in desene animate si simteam fiecare sarut al ei mai intens.Suntem tot pe partie,cred,ea e urcata peste mine .Intre noi se simte o senzatie de imfometare care se amplifica cu fiecare atingere.Sarutul devine din ce in ce mai rapid...
Doua lumini ne invadeaza intimitatea.
-Politia!Ridicati va in picioare si puneti mainile deasupra capului.
Nu-mi amintesc mare lucru,doar ca in timp ce mergeam spre masina politiei zapada imi manca picioarele,iar in jurul meu vedeam multe sunete si auzeam multe culori...
●
●
●
CITEȘTI
Interzis
Romance《 "Cred ca sunt indragostit de tine." •seen at 15:33• |15:40| "Deja ma enervezi." Primesc al treilea mesaj si ma decid sa raspund. "Crezi ca esti indragostit de mine? Hmm,atunci asteapta sa te convingi." "Stii ca...