#10

36 0 0
                                    

《Marisa》
Nu aud nimic in jur cu toate ca aeroportul e plin de oameni.Stau cu ochii pe ecranul telefonului pe care se vede "Deniz" urmat de numarul lui.
Sa l sun?Sa nu l sun?
-Marisa!tipa Rares la mine trezindu ma din transa.
Ma uit rapid la el.
-Pierdem avionul, hai.
Imi las privirea in jos, iar el simte ca e ceva neinregula si se uita fix asteptand sa i spun ce am patit.
-Ce am vorbit noi? Ai zis ca uiti pentru cateva zile de el.
-Am zis, da' mi a dat prostu' mesaj si...
-Si ce? Te topesti de la un mesaj? Te face cum vrea dintr un mesaj?Hai, ridica te sa mergem.
Nu ma ridic, tac fara sa mi misc privirea din telefon.
-Ti am zis sa te ridici! Se rasteste la mine si ma trage cu forta de le scaun.Imi ia rucsacul si ma taraste dupa el.
Multe ore am stat tintita pe geamul avionului, cu castile in urechi, fara sa scot un cuvant.
Am ajuns la Los Angeles la 16:15 urmatoarea zi, dupa un zbor lung cu escala, iar eu eram inca cu gandul la Deniz asa ca m am hotarat sa l sun. I am spus lui Rares ca ma duc repede pana la baie si m am grabit sa  sun.
-Da?raspunde el cu o voce care ma ingrijoreaza.
-Esti bine, iubire?
-Ă?Marisa?Dormeam.S a intamplat ceva? Ai patit ceva? E aproape 3...
-Am uitat ca e diferenta de fus orar.Voiam sa stiu daca esti ok, am stat cu gandul doar la tine.
-Da,iubito,sunt bine.Tu ce faci? Ai ajuns?
-Da, asteptam o masina sa ne duca la hotel.
-Ai mancat ceva?Ai o voce...sigur esti bine?
-Sunt bine, serios. Auzi...
-Stiu ce vrei sa zici,ma intrerupe el.Hai sa vorbim despre tot cand vii acasa, am si eu ceva sa ti zic si e imposibil sa ti spun la telefon.Ma suni pe FaceTime cand ajungi sa te stiu bine, da?
-Bine...
Inchid,putin suparata ca ma expediase, probabil ii era somn.Ma indrept catre iesirea din aeroport, ma urc in masina care ma astepta si ajung la hotel cateva zeci de minute mai tarziu.
Intre mine si Rares izbucneste un nou conflict cand aflu ca avem camera cu pat dublu pentru doua persoane.
-Ai facut o intentionat, spun nervoasa.
-N am stiut,potoleste te ca se uita lumea.
-Si? Sa se uite.Ce, lor li se pare normal ca o fata intr o relatie sa doarma cu un alt baiat in pat?incep sa urlu in holul hotelului.
Toata lumea se uita la mine ca la o ciudata, dar fara sa inteleaga ce zic.
-Nu mai suport, de ce am venit? Nu puteam sa stau linistita acasa, sa mi vad de treaba mea?continui.
-Esti nebuna, sa mor. Hai in camera, poti sa faci circ acolo.
Da sa mi ia bagajul, dar i l smulg din mana pornind furioasa inainte.
-Nu ma astepti?intreaba el razand.
-Ridic cealalta mana, aratandu i degetul mijlociu.
Incepe sa rada si mai tare,iar eu incerc sa l ignor.

Ajungem sus,camera 303.
-Perfect, avem balcon.Nu mai am mult si o sa m arunc. Zambesc ironic.
-Esti incredibila.
-De ce zici asta?
-Treci de la o stare la alta. Acum esti ok, acum esti nervoasa, acum esti ironica, acum plangi.
-Te am speriat? Continui ironia.
-Te am vazut in atatea momente in astea cateva luni,nu ma mai sperie nimic. Mm, sau poate...
-Poate?
-Poate cand o sa ti spun ca sunt primul la dus o sa te transformi.
Rad fara sa vreau asa ca mi acopar imediat gura cu mana stanga.
-Te am vazut deja,spune si se apropie de mine incet.Ii simt respiratia pe fata, dar evit sa l privesc in ochi. Imi da parul dupa ureche,ajunge in dreptul ei si imi spune:
-Nu o sa mi rezisti.
Inchid ochii si ii simt fiecare cuvant pe piele.Gasesc putere sa i dau si eu replica:
-Teapa, te ai gandit prea mult, prima la dus.
Dispar pe usa de la baie. Arunc hainele de pe mine rapid si las apa sa mi spele dorinta de a fi a lui Rares, macar pentru o noapte.
Furata de ganduri si de apa calda care mi mangaia pielea ignor orice sunet si nu aud cand Rares intra peste mine.Doar il simt cum ma cuprinde de talie si cum isi lipeste corpul de al meu.
Mi l imaginez pe Rares ca fiind Deniz si ma las purtata de val.Ma intorc,lipindu ma cu putere de el si ma ridic putin pe varfuri sa l sarut.
-Ai terminat? Iesi sa fac si eu dus, mi o tranteste el.
Zambesc ironic din nou si imi dau ochii peste cap.Ies din baie umilita de Rares.
Pun ceva pe mine si ma trantesc in pat obosita, uitand de tot, uitand sa l mai sun pe Deniz si adormind imediat.

|4:30|
Telefonul suna in disperare.Ma trezesc in bratele lui Rares si stau putin sa ma gandesc cum am ajuns acolo.
Ma uit la ceas, apoi la cine suna.
-Elena?
-Ce faci ,ma? Ai ajuns bine? Ma intreaba ea si vad in glasul ei o urma de bataie de joc.
-Da,dormeam.
-A, uite care e treaba, n am sunat sa te intreb ce faci sau daca esti bine, rade ea.
-Atunci de ce ai sunat?
-Ai vorbit cu Deniz?
-Ce intrebari sunt astea la 4 noaptea...Da, am vorbit, ce ti pasa tie acum de asta?incep sa ma rastesc putin la ea trezindu l pe Rares.
-Si ti a spus?
-Ce sa mi spuna?Ma, Elena, spune ce ai de spus ca mi e somn.
-Si mie, completeaza Rares in soapta.
-Ti a spus ca si a primit premiul?
-Nu inteleg despre ce vorbesti, spun incercand sa fiu calma.
-Inca nu ti a zis.
Incepe sa mi rada in telefon si ma enervez si mai tare.
-Spui?
-Ai fost doar un pariu,draguto.Deniz a vrut sa ajunga la mine si pentru asta a trebuit sa se culce cu tine.Am facut totul mai distractiv, nu?
-Ce?Termina cu minciunile astea.Ai avut atata timp sa stai cu el, n ai fost in stare.Acum e cu mine,intelege si potoleste te cu gelozia asta.
-Deniz s a culcat cu tine la petrecerea lui Rares, stiu toate detaliile, crezi ca asta e un lucru marunt? Si dupa ce te a facut sa te simti femeie pentru prima data in viata ta, a venit la mine in 4 labe si am facut o toata noaptea in fiecare colt al apartamentului.
Lacrimile incep sa mi inunde fata, incerc sa nu i arat asta ei si sa fiu tare.
-Nu te cred, o sa vorbesc cu el maine si o sa iasa la suprafata toate minciunile tale.
-Saracuta, o sa te afunzi singura. Uite, deja ai inceput sa plangi.Hai, somn usor,iubito si ...vise placute.Rade scurt si inchide.
Ma uit la Rares care nici macar nu si imagineaza ce se intampla si de ce plang.Ma ia in brate fara sa ma intrebe nimic, dar simt nevoia sa i spun:
-M a inselat. S a culcat cu Elena in aceeasi zi cand ...
Nu reusesc sa mai spun nimic.
-Gata, linisteste te.
Ma scufund in lacrimi si in bratele lui.
El ma mangaie pe spate, eu imi pun capul pe pieptul lui si inchid ochii incercand sa opresc râul de lacrimi.
Razele soarelui ma gasesc tot acolo,tot plangand, tot cu gandul la cum a putut Deniz sa mi faca asta.
Ma ridic brusc si ma duc la baie sa ma spal pe fata, apoi imi iau telefonul si ma uit glont la Rares.
-O sa l sun, o sa mi spuna adevarul, o sa spuna ca e doar o minciuna de a Elenei, o sa l sun.
-Si daca nu o sa fie asa? Daca asta e adevarul si tu traiesti in minciuna?De cand te am sarutat atunci,m ai evitat. Te ai simtit vinovata?
Dau din cap aprobator.
-Vinovata de ce?Fata de cine? Fata de unul care ti a tras o doar pentru un pariu?Vinovata pentru un simplu sarut, cand el e vinovat de asa multe lucruri.Ce rezolvi daca il suni?

Nu l ascult si apelez.
-Da,iubito.Iar m ai prins dormind, rade el scurt.
Las cateva secunde de tacere pentru ca n am idee cum sa incep.Ma hotarasc sa l intreb direct:
-Te ai culcat cu Elena la ziua lui Rares?
-Nu.
-Minti.
-Nu la ziua lui Rares...
-Mai ai si tupeul sa comentezi?
-Iubire, iti explic totul cand vii acasa, nu are rost sa vorbim acum pentru ca nu o sa intelegi aici.
-Asta voiai sa mi spui? Ca am fost doar un pariu, pe care tu ai vrut sa l castigi doar ca Elena sa ajunga in patul tau?
-Eram beat, nu stiam ce fac.
-Erai beat si cand ai pus pariul?
-Marisa, hai sa vorbim cand te intorci despre asta...
-Nu mai vorbim deloc, ai spus ce era de spus.Sa ma lasi dracu in pace de acum, sa ti vezi de Elena si de viata ta.
Inchid fara a i da vreun drept la replica.
Ma uit la Rares cu ochii plansi,fac cativa pasi rapizi si imi lipesc buzele de ale lui.Nu ma respinge, ba mai mult continua sarutul pana ajungem in pat.Isi plimba mainile pe corpul meu,dezlantuind forte in mine care n au mai fost atinse.In timp ce in mintea si in inima mea se afla doar razbunare, el scapa de pantalonii si tricoul meu.
Ziua asta incepe cu o noua eu.Afara natura ducand lupta ei cu furtuna, iar in camera, eu ducand o lupta intre dorinta si razbunare.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 25, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

InterzisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum