Bölüm 1

79 8 0
                                    




"Toprağın altına gömdüğüm acılarımı yüzüme taktığım maskeyle duygularımı gizliyordum.yaşadığım bu hayatta acı ince bir nakış gibi ruhuma işlerken duyuyordum bir sesin bu daha başlangıç dediğini "

 

Esila ile bardan içeri girdiğimizde şaşırmıştım,denize sıfır manzarası ,içerinin siyah ve beyazla olan güçlü uyumu muhteşemdi .3 katlı olan bu yer de sadece ilk iki kat kullanılıyordu .birinci kat eğlence yeri olup ikinci kat teras katıydı .üçüncü kat hakkında ise bir bilgim yoktu..Çok sayıda masa ve kocaman bir sahne bulunuyordu .

-Güzelmiş

-Seveceğini biliyordum bak arya buradan daha iyi bir iş bulamazsın. Biliyorum bana kızdın ama buna ihtiyacın var hem barmen arkadaşım o bize yardım edicek

Ne kadar kabul etmesemde doğru söylediğini biliyordum.Bir barda çalışmak istemesemde buna mecburdum. Hem belki burda biraz kafam dağılırdı.

Yavaşça içkilerle ilgilen barmene doğru ilerledik.Esila barmen ile konuşurken ben etrafa bakıyordum

-selam berk naber

-iyidir güzelim senden

-bende iyi,seninle konuştuğumuz konuyu hatırlıyorsun aryanın işe ihtiyacı var ayarlayabildinmi ?

-konuştum patronla,kabul etti,bu akşam gelip çalışabillr 

Duyduğum cümleyle sevinçle esilaya sarıldım. Belkide hayatımı yoluna koyabilirdim bu işle,en azından ben öyle umuyordum. Berke teşekkür edip bardan çıktık. 

Eve geldigimizde fatma sultanın yanağına kocaman bi öpücük kondurup odama koşarken deli kız deyip güldüğünü duydum  .Bu hayatta ananem ve esiladan başka  kimsem yoktu onları gerçekten çok seviyordum.

Banyoya geçip uzun bir duş aldım.Sonra giyeceğim siyah deri şortumu ve üstüne tek omuzu açık siyah kazağımı giydim.Saçımı düzleştirip hafif bir makyaj yaptım siyah topuklu botlarımıda ayağıma geçirip deri ceketimi elime aldım artık hazırdım.

Odamdan çıkıp salona geldiğimde fatma sultan ve esila koyu bi sohbete dalmışlardı beni ilk gören fatma sultan hemen nereye gittiğimi sordu ona bir işe başlayacağımı ve artık buna ihtiyacımızın olduğunu söyledim.

-yavrum keşke herşey daha farklı olsaydı

-tamam fatma sulta üzme kendini bak bende üzülüyorum

Esila ordan

-Tamam hanımlar hadi ağlamayın hem arya çok güzel olmuşsun ama şimdi gitmen lazım ilk günden geç kalma

Deri ceketimi giyip evde çıktım. Hemen taksiye binip gideceğim yeri söyledim ve kafamı cama yasladım. Bundan sonra hayatımın nasıl olacağını düşünüyordum daha ne kadar üzüleceğimi ne kadar acı çekeceğimi.Taksi durduğunda daldığım düşüncelerden sıyrıldım.

Ücreti ödeyip taksiden indim. Kafamı kaldırıp kocaman neonla yazılmış "MAJESTE" yazısına baktığımda içimde adlandıramadığım duygular oluştu .Bardan içeri girdiğimde sabahki gibi olmadıgını daha erken olmasına rağmen geceye hızlı başlayan insanların barı canlandırdığını gördüm.Sigara ve içki kokusunun ahengi, spot ışıklarının parlaklığı ,beni etkilerken insanların arasından geçerek berkin yanına vardım.

-Selam berk

-Selam arya yeni işinde başarılar arka tarafta üstünü çıkartıp yanıma gel

Berk gerçekten iyi çocuktu onunla iyi anlaşacağımızı düşünüyordum.

Arkaya geçip deri ceketimi çıkardım. Kendimi bu işe hazırlamaya çalıştım nelerle karşılaşacağımı bilsemde bu işe ihtiyacım olduğundan şimdiden pes edemezdim. Berkin yanına geçip ne yapacağımı sordum bana bir kaç masa gösterip onların siparişi almam gerektiğini söyledi. İnsanlar deli gibi eğlenip dans ederken aralarından geçmek geçekten zordu.Berkin dediklerini yaptım gecenin ilerleyen saatlerinde gerçekten yorulamaya başlamıştım bar taburesine oturup soluklanırken insanların birden sessizleşmesiyle dikkatimi oraya verdim. Sahnedeki ışıkların kararmasıyla orda heybetli bir gölge gördüm.Herkes gibi bende sahneye dikkat kesilirken,merakla berke ;

-Neden herkes sustu ?

Berk gülerek ;

-birazdan görürsün ,dedi.

Majeste gurubunun "aşk dediğin" şarkısı çalmaya başlamıştı onunla birlikte bir ses yükseldi tüylerimi diken diken eden. Belli acıyla kavrulup toklaşan bu ses beni çok etkilemişti hipnoz olmuş gibi şarkıyı bitene kadar olduğum yerde kalıp dinledim. Şarkı bitip ışıklar yandığında kendime gelmiştim.Gözlerim sahneden inen bu ilahi sesin sahibiyle birleşti.

MajesteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin