KEmalasan dengan SPORTcheck

433 15 2
                                    

penah tak korang terasa malas gila dengan satu situasi...? aku penah..aku really penat dengan sportcheck tyme tu. Mana taknya, dalam seminggu tu dah beberapa kali rumour and real sportcheck, siang pagi petang malam...Hui, penat giler, tapi aku sayang hp aku..kenapa aku malas? aku malas nak cari dekat mana nak sorok harta...

so on de nite yang telah dijangka akan berlakunya sportcheck, aku dengan otak yang kena virus pown kuar dari bilik dah bersiap nak kumpul dekat luar asrama... sebelum aku turun berkumpul. aku gali tanah dengan pasu bunga yang aku bawa...tyme tu just igt nak tgk pokok je sementara tunggu member2 aq bersiap...

bila dah tgk lubang tu, dengan otak yang gb tak brapa nak besar. aku ambil hp aku dan terus aku tanam.. tak de nye bungkus dengan plastik ke apa..terus tanam.. owg tengok pown nek hairan, diorg cakap. "kan basah hp kau" Aku juz jawab."lantak lah, aku tak heran " dah abis sportcheck, aku gali balik.. abis hp aku berselaput tanah.. tapi dalam minda aku juz berkata, "lantaklah dia janji dia selamat". aku lap hp aku..lepas tu terus masuk tidur...tyme tu, aku really penat dengan sportcheck. sportcheck sana sini, tak kira masa, memang mendera perasaan dan minda..so mind aku pown dah nak condem or memang dah condem...

CERITA Gila-gila ZAMAN PERSEKOLAHANWhere stories live. Discover now