34. Jak i gdzie Ci się oświadczył?

399 33 3
                                    

Bradley: Siedziałaś na kanapie wtulona w Brada, oglądaliście telewizję. On powiedział, że musi iść na chwilkę do sypialni i zaraz wróci. Ty niczego nie świadoma, siedziałaś dalej i oglądałaś jakąś komedię, nawet nie wiedziałaś o czym to jest. Brad wszedł do pokoju i nagle uklęknął przy Tobie z uśmiechem i w końcu zapytał: "(Twoje imię) wyjdziesz za mnie?". Ty oczywiście ucieszona zgodziłaś się, wskoczyłaś na niego i przewróciliście się na dywan. On pocałował Cię i przytulił.

Connor: Był wieczór. Lubiliście chodzić na wieczorne spacery, więc wyszliście z domu by pochodzić trochę po ładnie oświetlonym mieście i parku. Chodziliście po mieście śmialiście się i tak upłynęła Wam godzina. Później poszliście do parku, gdzie usiedliście na jednej z ławek. Rozmawialiście na różne tematy, gdy Con wstał i uklęknął przy Tobie. Ty oczywiście wiedziałaś co się święci. W końcu zapytał: "(Twoje imię) czy uczynisz mi ten zaszczyt..." nie dokończył bo ty zaczęłaś piszczeć i od razu na niego wpadłaś całując. 

James: Poszliście do restauracji. Mieliście już swój stolik, bo James wcześniej zamówił dla Was stolik. Usiedliście na swoich miejscach i po chwili podeszła do was kelnerka żeby złożyć zamówienie. Po 10 minutach czekania podeszła do Was kelnerka już z zamówieniem. Ale na tacy było małe czerwone pudełeczko. James wziął je i uklęknął przed Tobą i powiedział: " (Twoje imię) czy zostaniesz moją żoną?" Ty ucieszona skakałaś z radości i oczywiście się zgodziłaś. James nałożył Ci pierścionek na palec i pocałował. Ty odwzajemniłaś pocałunek. 

Tristan: Spaliście w domu Trisa. Była godzina 10. Lubiliście sobie tak długo pospać. Gdy obudziły Cię dźwięki w kuchni. Zwlekłaś się z łóżka i po zimnych kafelkach powędrowałaś do kuchni, gdzie stał już ubrany Tristan. On spojrzał na Ciebie i się uśmiechnął podszedł do Ciebie i zaprowadził do salonu żebyś usiadła. Ty go posłuchałaś bo nie chciało Ci się stać w kuchni a poza tym byłaś jeszcze nie rozgarnięta , bo niedawno zeszłaś z łóżka. Po 5 minutach wszedł do salonu Tris z tacą ze śniadaniem i niebieskim pudełeczkiem. Odstawił tacę na stolik i wziął pudełeczko, klęknął przy Tobie i powiedział znane słowa: "(Twoje imię) wyjdziesz za mnie?". Ty oczywiście nie odmówiłaś i wskoczyłaś na niego przytulając go mocno i całując.

---------------------------------------------------------

Mój ulubiony cover The Vamps <3 <3 

Przepraszam za długa nieobecność, ale to przez SZKOŁĘ!! Nienawidzę jej :) Ale już jestem i mam dla Was nowy rozdział :*

Dzięki za 521 wyświetleń <3 

Obserwujcie, głosujcie i komentujcie <3

Preferencje - The Vamps ✔ // ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz