bekle beni TÜRKİYE ben geliyorum

57 2 0
                                    

içeri giriğimde koltuğa atmış uyuyordu. üşümüş galiba gidip bataniyemi alıp örtüm. çok güzel uyuyordu zalimin oğlu. gidip mutfağa birşeyleer hazırladım. ilk defa kavaltı hazırlamıştım normalde ben en son kalkardım.odalardan bizim kızlar çıkarkken bağıra bağıra çıkıyorlardı."sessizolun uyuyo" dedimde hepsi hyomin o baktı. nedenmi aamızda sadece o eve erkek getirir uyuturdu yanlış anlamayın hepsi arkadaşı."kızlar bu sefer benim ....." kelimeler boğazıma dizilirken"ne" dediler hepsi bir ağızdan"işte bu sefer benim misafirim" diyebildim sadece.uyandığında bana baktı "melis baya oldu görüşmeyeli sana çok mesaj attım cevap vermeyince bişey oldu zannetim "dedi o kişi"bana hiç mesaj gelmedi"dedimde yüzü kızgın bir okadarda şaşkındı "nasıl olur gel göstereyim"dedinde yanına gittim harbiden doğruydu hep bana mesaj atmıştı hatta merak edip rüyaya mesaj atmıştı ona bana uğlaşamadığını söylemiş"meriç yani benimi suçluyorsun" dedim evet doğruya meriç gelmişti benim on öpmem gerekiyordu ama şuan mesafeliydim" melis biri senin telefondan mesajları silmiş olabilirmi" dedi."evet ve ben onu biliyorum merak etme senin yanıında görünce beni birdaha asla bulaşmaz" dedimde yanağımdan öptü kızlar bize bakarken "saat yapabilirmisin" dedinde kafamı ilk olumlu anlamda salladım sonra"evet"dedimde "yapsana"dedi yaptığımda kulağıma eyildi ve bu saatten sonra benimsin"dedinde" ben bu saatten öncede senindim adam"dedimde kızlar ıstık çalıyordu bazılarıda gülüyorudu osırada kapı çaldı.ben tam meriçe sarılırken içeri myungsoo girmişti"merhaba"dediği sırada sarmaştığımızı görmesiyle sarsıldı."seni myungsoo ile tanıştırayım benim en iyi..."dedimde düşündüm"senini en iyi neyin jiyeon "dedi meriç. suan dönüm noktamdı.myungsoo ekledi "arkadaşı" dedinde donakalmıştım"hadi yemek yiyelim soğumasın"diye anırdım resmen ortamdaki atmosfer dağılsın dye"peki sen ne iş yapıyorsun"dedi hyomin "mankenim ve bazı şarkılarım var. adidas .nike ve hummel gibi bir sürü markalar mankeni oldum" dedinde ona baktım çok değişmişti ağaçın altına melriç yazdırmıştı.dömeye dahada odaklandığımda üzerinde bazı bebek resimleri vardı ama belli olmuyordu" buraya neden yazdırdın"dedimde "melriç biziz unuttun mu" dedinde "hayır ama beni bi kere aramadında " sesim kızkın çıkmıştı osırada aklıma bu olayı jb'nin yaptığınıı yüzde yüz biliyorudum."sana koreyi gezdieyim aşkım"bana baktı ve dudağımdan küçük öpücük aldı. "gelmek isteyen varsa gelsin kızlar"dedimde hyomin tabikide gelicez seni patron tek yollarmı sence" dedinde düşüm harbiden yolllamazdı."ozaman şöyle yapalım.infinite gelsin "dedimde meriç "sana bakan olursa karışmam kavga ederim"diye sinirli bir ses tonuyla konuştu"hyr onlar benim arkadaşım merak etme ayrıca bu 2 yıldır nerdeyse konuşmuyoruz altatcak olsam ozaman aladıtdım" gözlerisinirli birşekilde kapatı tavana baktı sabır dilercesine. yolda yürürüke exonun eski üyesi tao gördüm"taooooo" diye bağırdığımda bana baktı "selam jiyeoen seni özledim gerçi koreyi özlemişim" dedinde ona sarıldım"neden bıraktın tao bana numaranı ver arada görüşürüz" dedimde meriç öksürdü ve içinden konuştu sadece benim duyacağım sesle"rüyanda görürüsün"dedinde tao"beni burada gördünüzü söylenyeyin lütfen aradaşlarımı brada olmam üzebilir sonuçta onlarında şirketle olay yaşamasını istemem he bu araka sehun'a sselam söyle onu çok özledim "dedinde ona anlamadım doğrusu" em söyleme diyorsun hemde selam ver beni mal gibi görcekler"dedimde "mesajlaştığımızı söyle hepsine söyle bu arada konserde neden aağladın.bunu birgün konuşalım şuan acelem var" dedinde onuna "boşver neden ağladığımı görüşürüz "diye anırdım meriç kulağıma eğildi."hadi ama hatun daha çok az yer gezdik"dednde.tm 5 saat sadece iki yer gezebilmiştik ama olsun çok güzeldi.. birazdan gidecekti.ama barışmıştıkda biz meriçle sadece ikkimiz gezmişti infinite ve bizim kızlar birlikte gezmişti naptıklarını çok merak etmiştim doğrusu patron benim onların yanında olduğumu biliyor umarım yakalamazbni burarda nederdim havalimanına gezmeyemi geldim derdim acaba bundan meriçin haberi yoktu yoksa beni alır götürürüdü eve."meliss benim gitmem lazım güzelim uçak kalkıyor haftaya gelmeye ççalış yanıma tamam mı" sesi okadar ince çıkmıştı ki"tamam aşkım gelmeye çalışıcam"benim sewsim ona aksi mutlu çıkmıştı "noldu üzülüyomusun" dedinde güldümn ve bir ana yüz ifademi değiştirdim "saçmalama tabikide üzülüyorum mutlu çıkmasının sebebi senin yanıan gellebilir olma hafaya 3 gün boşum galiba" dedimde güldü "tamam hadi ebn gittim hatun "dedinde bağırdım"seni seviyorum dedim alahtan yüzüm kapaalıydı yoksa herkez beni basına ivşah edserdi onunkide kaplıydı"bende seni"dedi ve koşarak uzaklaştı bende beni kimsee çekmemişti hrpsi ne olduğunu anlamaya çalışıyodu. bizim kinlerin yanına gittim ve orada patron oturmuş beni bekliyydu ve infitine'ninde patrobnu oradaydı. yanların gittim "sen nerdeydin" dedi bizim patron "ssevgilimle buluşmaya gittim bayım" dedim onu takmayarak"benim emirlerime karşımı geliyosun jiyeon "dedi sesi okadar gür ve kırıcı çıkmıştı ki"haşa hünkarım sizin onünüzde boyum kıldan ince" dedim güzerek bana baya sinir olmuşa benziyordu ve ekledim "atıcakmısın beni atsana noluyo sana izle ve gör"dedimde infinite' patronu "beyler biz gidelim" diye az kısık sesle konuştu "hyr kimse bir yere gitmiyor jiyeon hariç"dedi bizim patron "ne yani kodun mu "dedim gülerek "hayır hiç 1 hafta dinlen kafanı topla gel"dedi"tamam ozman ben gideyim"dedimde hyomin "o giderse bende giderim" diye konuştu sonra"ozman sende git onunla " deinde hyominde yanıma geldi "kanka bende geldim" dedinde "sen niye aar yapıyon şan adama dedim"sinir etti beni boşver senin yakışıklının arkadaşı yokmu ya onunla tanıştr beni "dediği sırada bize bağıran infinite gurubuna döndük"kızlar nereye gelin bizim evde kalın sizi gitti zannetsin"dedinde hyominle aynı anda "olur" dedik çünkü nereye gideceğimizi bilmiyorduk.sona ben düşündüm ve "ben istanbula gidiyorum. dedimde bana hepsi şaşkın şaşkın baktı"neden gidiyyordun sevgilinin yanınamı" dedi L onun bana yaptığı iyiyliğe karşo onu sanki parçalamıştım. "hayır eski evime, arkadaşlarımın yanına, bu üç gün boyunca sadece gezicem" dedimdee hyomin ekledi "bende gelicem ayrıca 1 hafta" dedinde oo bakıp guldum "tmam gel şaşkın kız daha güzel olur zaten benimde canım sıkkılıyor tek olmayayım" dedimde infitine'nin hepsiaynı azızdan "türkiyeden mi geldin" diye bağırdılar "evet oralıyım diye bilirim ama kore ile aile kuşaklarında yerim var" dedimde içlerinden pek konuşmayan "ee yani orası tamamda koreceyi bu kadar iyi bilmen" diye güldü"ya zaten evde korece konuşuyoduk arada ordan"........................... bekle beni türkiye ben geliyorum. .

Değişim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin