grublar ile ilgili açıklarmalar

63 2 0
                                    

melis: tara grub buna katıldı ve suanki adı jiyeon....

T-ara (: 티아라 : ティアラ; diğer gösterim şekilleri T-ARA veya T♔ARA) 2009 yılında (yeni ismi ise Music Corea Beyand) MBK şirketi tarafından kurulmuş kız grubudur.Çıkış yapmadan önce "Super Rookies" (Süper Çaylaklar) ismi ile tanınmaktaydılar ve çıkışlarına kadar geçen 3 yıl boyunca eğitim almışlardır. Jiyeon grubun ana dansçısı, yüzü ve maknaesidir.

Grup ilk duyurulduğunda beş kişiden oluşmaktaydı Jiae, Jiwon, , , ve .İlk şarkıları olan "Good Person" (좋은 사람, Joheun Saram) Nisan 2009'da yayımlandı.(Bu şarkı aynı zamanda bir Kore dizisi olan Cinderella Man'ın müziklerinden biriydi.) Grup çıkış yaptıktan 2 ay sonra Jiae ve Jiwon gruptan ayrıldı ve onların yerine gruba 2009 Temmuz ayında , ve katıldı, ardından ilk singleları olan "Lies" (거짓말, Geojitmal) piyasaya sürüldü.

İlk stüdyo albümleri olan "Absolute First Album" ise Aralık 2009'da piyasaya çıktı ve çıkan bu stüdyo albümünde yer alan "TTL (Time to Love)", Bo Peep Bo Peep" ve "I Go Crazy Because of You" (너 때문에 미쳐, Neo Ttaemune Michyeo) büyük bir başarı yakaladı.Bunun ardından ilk albümleri olan "Temptastic" 'i çıkardılar.(2010) Bunu bir yıl sonra çıkarttıkları 2. albüm olan "John Travolta Wannabe " takip etti. Bu albümde bulunan "Roly-Poly" isimli şarkı birçok ödüle aday gösterildi ve 'da yılın bir numaralı single olarak ilk sıraya yerleşti.6 aydan daha kısa bir süre içinde 3. albümleri olan Black Eyes(2011) piyasaya sürüldü bu albümde "Cry Cry", "We Were in Love" (우리 사랑했잖아, Uri Saranghaetjanha) and "Lovey-Dovey" isminde üç şarkı bulunmaktaydı.

2011 yılında Japonya'daki bir J-Rock şirketi ile 4.3 milyon $'lık bir kontrat imzaladılar.Bu kontrat bedeli Koreli kız grupları içinde Japonya'da çıkış yapmaları için verilen en yüksek teklifti. Japonya'da çıkardıkları ilk single 2009'un hit şarkılarından biri olan "Bo Peep Bo Peep"'in yeniden uyarlanmış versiyonuydu.Bu single ile 49,712 kopya satarak haftalık sıralamasında birinci sıraya yükseldiler. bu o zamana kadar Kore çıkışlı bir kız grubu tarafından ilk kez gerçekleştirilmişti. 2012 yılına gelindiğinde ise "Jewelry Box" isimli Japonya stüdyo albümlerini çıkardılar bu albüm de Oricon'da 2. sıraya kadar yükseldi.

Grup çıkış yaptığı zamandan beri 3 yeni üyeyi bünyesine kattı.Temmuz 2010'da , Haziran 2012 de ve Dani. Ancak Dani'nin gruba eğitimi aldıktan sonra katılacağı açıklandı.2012 Temmuz ayında Hwayoung gruptan ayrıldı onun ardından ise Temmuz 2013'te daha bir sene olmasına rağmen Areum'un da gruptan ayrıldığı açıklandı.

meriç: kendini model ve star yapdı ve aynı zamanda adını vini uera olarak değiştirdi.....

hazal: star oldu ve suanki adı selena gomez.....

Selena Marie Gomez (d. 22 Temmuz 1992, , ), ABD'li oyuncu ve şarkıcı. En iyi bilinen rolü Emmy ödüllü adlı dizisindeki Alex Russo (Alexis Margaritta Russo) karakteridir. Sonradan Selena, Another Cinderella Story, ve gibi filmlerde de rol aldı. Ayrıca adlı sinema filminde de rolünü devam ettirdi.

Selena'nın kariyeri müzik dünyasına doğru genişledi, Gomez, adlı pop grubunun kurucusu ve solistidir. "","" ve "" adlı üç tane RIAA Altın sertifikalı albümü çıkartan grup, Nisan ayı itibariyle Amerika Birleşik Devletleri'nde 1.354.000 tane albüm satışı yaptı. Ayrıca Gomez, ile kayıt anlaşması imzaladıktan sonra Tinker Bell, Another Cinderella Story ve Wizards of Waverly Place gibi filmlerin soundtrack'larına da katkıda bulundu. 2008 yılında Selena Gomez, olarak atandı ve dünyanın en genç UNICEF iyi niyet elçisi unvanını aldı. 2012 yılında Spring Breakers adlı gençlik filminde James Franco gibi isimlerle oyunculuk yaptı. Getaway filminde Ethan Hawke ile başrolü paylaştı 2011 yılında The Scene'nle yayınladığı ''When The Sun Goes Down'' adlı 3 albümünün ardından Nisan 2013'te 4. stüdyo ve ilk solo albümünün habercisi ''Come&Get It'' şarkısını yayınlamıştır. Ayrıca bu şarkı Gomez'in, ilk liste başarısını da beraberinde getirmiştir. 3 ay gibi bir süre ardından 2. teklisi ''Slow Down'' ı yayınlamıştır. İlk tekli kadar olmasa da bu tekli de hit olmayı başarabilmiştir. Ayrıca Unicef'in ''En Genç İyi Niyet Elçisi'' seçilmiştir. 2013 yılında Haziran ayında Gracie Elliot Teefey adında, 2014 yılının Haziran ayında ise Victoria Gomez adında kardeşi olmuştur.

Doğum gününden bir gün önce, 21 Temmuz 2013'te, ''Stars Dance'' adını verdiği ilk solo albümünü yayınlamıştır. Albüm kısa süre içerisinde iTunes'ta ilk sıraya yerleşmiştir. Diğer hit albümü Kiss&Tell'deki en iyi parçalar Tell Me Something I Don't Know ve Naturally'dir.Ayrıca Tell Me Something I Don't Know parçası, Another Cindirella Story'nin soundtrack şarkısıdır.


mert: shinee grubuna girerek kendini yükseldi adınıda ajans zorunlu olarak değiştirdi minho yaptı....

SHINee (샤이니, telaffuz /ˈʃaɪniː/ "shiny") 2008 yılında S.M. Entertainment tarafından kurulmuş Güney Koreli modern erkek grubudur.Grup üyeleri Onew, Jonghyun, Key, Minho ve Taemin'dir.25 Mayıs'ta SBS'in Inkigayo programında "Noona Neomu Yeppeo (Replay)" ("누난 너무 예뻐 (Replay)" şarkısıyla çıkış yapmışlardır

SHINee çıkışlarından bu yana 9 full albüm (5 Korece ve 4 Japonca), 5 mini albüm,3 konser albümü ve çeşitli Japonca teklilerin yanı sıra Korece şarkılarının Japonca versiyonlarını yayınladı.Birçok ödül kazandılar, 4 konser turu düzenlediler ve kendi reality şovlarında rol aldılar. SHINee, "SHINee Trend"ini başlatmış olan moda ikonu olarak kabul edilir ve son derece senkronize,zor dans koreografileriyle bilinir.

Japonca debutlarını 22 Haziran 2011'de Korece teklileri Replay'in Japonca versiyonunu yayınlayarak yaptılar ve satışlarda 100,000 kopyayı aşarak Oricon'da Güney Koreli bir grup tarafından kaydedilen en yüksek satış rakamına ulaştılar.İlk Japonca stüdyo albümleri The First 7 Aralık 2011'de yayınlandı.2. Japonca albümleri Boys Meet U 26 Haziran 2013'te yayınlandı.3. Japonca albümleri I'm Your Boy,24 Eylül 2014'te yayınlandı, ve 4. Japonca albümleri DxDxD, 1 Ocak 2016'da yayınlandı.

rüya: hala gevezeliği devam, çok iyi teklifler almasına ramen hiçbirini kapul etmeyip. hayatını yaşamya karar verdi

 hayatını yaşamya karar verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ates : mankenlik yapıyr..

Tabikide hepsinin 100lerce hayranu oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tabikide hepsinin 100lerce hayranu oldu..

Değişim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin