Gimli a taťka

394 30 15
                                    

Omlouvám se za neaktivnost!! Tphle je pro Zetku :* za chyby se omlouvám a nehodlam je opravovat :D

Když byl Gimli malým trpaslíčkem, tak ho jeho tatínek, trpasličí válečník Gloín, strašil různými strašidelnými příběhy a historkami. Nejvíce se malinký Gimli bál příběhu o zlodějském elfovi, který kradl malým trpaslíčkům ponožky. Když Gimli o něco vyrostl, tak se pohádky přestal bát. Řekl si, že je přece hloupost, aby elf chodil krást ponožky. I když ho Gloin nabádal, aby si své ponožky uklízel, Gimli nad tím jen mávl rukou a hodil ponožky pod postel. Jednu noc se ale stalo něco, co trpaslík nečekal ani v tom nejpodivnějším snu. Kolem půlnoci ho probudil divný zvuk. Bylo to něco jako mlaskání a žvýkání. Vycházelo to z pod postele. Gimli znejistěl. Že by měl taťka pravdu? To snad ne... Opatrně slezl z postele a podíval se pod ni. Rozeznal tam dvě malá očka. "K-kdo jsi?!" Vyhrkl Gimli a vzdálil se od postele. "Vylez!" Stvoření poslechlo a pomalu vylezlo z pod postele. Mezitím trpaslík zapálil svíčku, aby si cizince prohlédl. Ve světle svíčky viděl, že je to malý blonďatý elf s jeho ponožkou v puse. Chvíli na sebe hleděli, pak elf ponožku vyplivl a z jeho úst se ozvalo: "ahoj!" Po té po čtyřech utekl z pokoje. Gimli nevěřícně koukal na místo, kde elfa viděl naposledy. Pak zakroutil hlavou a šel spát s myšlenkou, že už si radši bude ponožky uklízet.

Pán Prstenů - básně, drabbles, short storiesKde žijí příběhy. Začni objevovat