Chapter Four ♢ Shawn

414 41 0
                                    

Undorító hangja van a zongorának. Régen szerettem, imádtam hallgatni, ahogy a hangszer megszólal, és úgy éreztem, hogy az egész testemet átjárja a zene. Hát, az idők változnak.

Ben újratöltötte a poharam. Helyes gyerek volt, bár nem olyan fürge, mint fiatalabb korában, de értette a dolgát. Gyorsan lehajtottam a kezemben tartott pohár tartalmát; már azt sem tudtam, mit ittam. Égette a torkomat, de nem érdekelt. Leugrottam a bárszékről, és a biliárdasztalhoz tántorogtam, majd megfogtam a botot, hogy üssek egyet. De az elmémbe behatolt a zene, a gyönyörű dallam és...

Az izmaim megfeszültek, a következő pillanatban pedig már csak két fél botot tartottam remegő kezemben. Ki kellett jutnom innen!

Ahogy nekiestem az ajtónak, és kibotlottam a kocsmából, a túl világosnak tűnő napfény belevakított a szemembe, és egy ideig nem láttam semmit. Próbáltam a kezemmel tájékozódni, de az emberek kiáltásaiból és káromkodásaiból ítélve, nem sikerült. Volt, hogy idegen testrészekhez értem, és ellöktek. Pedig nem is voltam annyira becsípve!

Eltántorogtam a fal mellett egy másik, közeli kocsmába, és a szemem végre megnyugodott. Újra sötétség, végre!

Ledobtam magam a pulthoz közeli székre egy asztalnál, és rendeltem valami erőset, hogy ne érezzek semmit.

Kérlek - Shawn MendesWhere stories live. Discover now