Kore Dizileri ;))

12.6K 148 46
                                    

Öncelikle hikayemin adının çok sıradan olduğunu fark ettim ama uzun bir düşünme sürecinden sonra aklıma parlak bir fikir gelmediği için değiştirmedim. O yüzden lütfen beni idare edin. Şimdi gelelim bu hikayeyi yazmamın nedenine, ben yaklaşık 3-4 yıldır kore fanıyım. 100'e yakın dizi izledim ve diziler hakkında konuşup tartışmayı çok seviyorum. Benim en büyük sıkıntım dizi seçmek oluyor. Ben dizi izlemeye başlamadan önce o diziyi ayrıntılı olarak araştırıyorum ancak o zaman izlemeye başlıyorum. Ama çoğu kore fanı gibi ben de bilinen dizilerin çoğunu izledim. o yüzden bilinmeyenlere başlamayı planladım. Bilinmeyen bir sürü dizi varmış ama fazla izlenip bilinmediği için dizinin içeriği hakkında fazla bilginin olmadığını fark ettim. Genellikle dizilere başlamadan önce 2-3 tane seçenek arasında kalırım ve bloglarda yazılan yorumlara bakar, dizi hakkında bilgiler alırım ama fazla izlenmeyen, bilinmeyen, kıyıda köşede kalmış diziler hakkında blog yazarları yazılar yazmamış. Ki ben kararsız bir insan olarak dizi seçme işinde kararsızlığımı konuşturuyorum ve işin içinden çıkamıyorum. İşte tam da bu yüzden bu dizileri burada tanıtmayı amaçlıyorum. Ancak baştan söyleyeyim burada yazılacakların hepsi benim şahsi düşüncelerim. Dizileri, kendi düşüncelerim ve diziyi izlerken hissettiğim duygulardan yararlanarak tanıtacağım. Eğer rahatsız olacak olan varsa şimdiden başlamasın. Neyse, umarım yazdıklarımı beğenirsiniz. Ve yine umarım ki benim gibi karar vermekte zorlanan arkadaşlarıma yardımcı olur :))) En yakın zamanda dizi tanıtımı yapmaya başlayacağım ;) Umarım takipte kalırsınız ;)))

Kore Delisi ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin