selam millet :-). Nasilsiniz??? su an sinav haftasindayim ama dizilerden ve sizden bir turlu ayrilamiyorum o yuzden yeni bolum paylasmaya karar verdim. umarim begenirsiniz :-)
bu diziyi izlediniz mi bilmiyorum ama haftasonu bitirdigim dizi bu. aslinda sinavlarim baslayack ama ben dayanamiyorum ve dizi izlemeye devam ediyorum ama valla bu sefer benim sucum yok bir arkadas onerdi bak huzunlu tam senlik diye ben de merak ettim ve basladim. ama oyle bir baslamak yok ya basladim 16 bolumluk diziyi 2 gunde bitirdim. ha bir de gozlerim sisene kadar agladim. bastan uyarayim aglamak istemiyorsaniz hic balkamayin. ya gercekten cok agladim. belki de ben her seyde cabuk etkilenen biri oldugum icin beni bu kadar etkilemistir. neyse ben kendi yorumumu burada keseyim cunku duramayacagim.
bu diziyi ilk gordugumde merak etmis ve konusuna bakmistim.
"17 yaşındaki Tae Woong bir matematik dahisidir, daha sonra kendisini sevecek iki insanla tanışır. Biri en iyi arkadaşı diğeri sevgilisi olacaktır. En iyi arkadaşı Kim Jeong Kyu bir yarışmada yenildiği için intihar eder. Bu zamanlarda küçük bir kızla tanışır. 25 yaşına geldiğinde Tae Woong üçüncü sınıf bir boksördür, ve yıllar önce tanıştığı Bo Ra ile tekrar karşılaşır..."
ancak bu aciklama beni tatmin etmemis ve izlemeyi ertelemistim. uzun bir sure listemde kaldi ama bir turlu izleyemedim. ama en sonunda dur dedim ben bu diziyi izleyeyim. actim ve daha ilk bolumden beni kendisine bagladi. hele finali... ben dizilerde ya da filmlerde en cok final sahnelerinin kalitelerine, beni tatmin edip etmediklerine bakarim ve bu dizi beni cok aglatsa da tatmin etti :-).
Bunu tabletten yazdigim icin multimediaya resim yukleyemedim en kisa zamanda pc basina gecip resim aticam. bu arada yazim hatalarim cok vardir o yuzden hepinizden ozur diliyorum :-). Umarim yeni dizileri paylasmam icin takipte kalirsiniz :-). lutfen dusuncelerinizi belirtin yorumlariniz ve voteleriniz benim icin cok onemli :-). :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Delisi ;)
FanficEğer kore fanıysanız ve benim gibi dizi seçmekte çok zorlanıyorsanız buyrun hikayeme :) Size yardımcı olmak için izlediğim dizilerin yorumlarını yazıp buraya koymayı düşünüyorum :)) Umarım amacıma ulaşabilirim :D ( eğer bana tavsiye edebileceğiniz h...