yazarin sacmaligi

1.3K 29 9
                                    

evettt ben geldimm :))) sinav haftami bitirip geldim. yogun bir haftayi geride biraktim ve artik gonul rahatligi ile dizilerime kaldigim yerden devam edebilirim. oncelikle bastan soyleyeyim bu bolumde bir dizi yorumlamayacagim. sadece sacmalayacagim... umarim bana birazcik katlanabilirsiniz :)) oncellikle bahsetmek istedigim bir konu var unutmadan ondan da bahsedeyim. hatirliyor musunuz bilmiyorum ama birkac bolum once burada sadece dizi yorumlamayacagimi bazi korece kelimeleri ve anlamlarini da yazacagimi soylemistim ama bir turlu buna baslamak nasip olmadi. ve sanirim pek de istenmedi cunku bekledigim istekler pek gelmedi. zaten istetistiklere baktigim zaman her bolum okunma ve vote sayilari giderek azaliyor ve bu beni gercekten cok uzuyor... biliyorum sizden surekli vote ve yorum istiyorum ama gercekten icimden gelerek yaziyorum ve hani cok da degil biraz da olsa emegimin karsiligini almak istiyorum. belki aranizda benim yazilarimi begenmeyen, eksik bulan vardir. ki gercekten bircok yonden eksigim ama bunlar beni uyarsa ya da en azindan kendi fikirlerini bana soyleseler de ben de kendimi gelistirmek adina bir seyler yapabilsem... neyse her ne olursa olsun simdilik yazmaya devam etmeyi planliyorum yani birakmayacagim cunku yazmayi gercekten cok seviyorum ama biraz aksakliklar biraz gecikmeler olabilir ki bu benim moralime de bagli biraz... ve su an bir karar almis bulunmaktayim artik gercekten bir daha boyle bir yaziyla karsilasmayacaksiniz gercekten... neyseee bosverin beni su an cok duygusalim o yuzden beni maruz gorun...

BUTUN KORE FANLARI HEPINIZ COK TATLISINIZ... HICBIRINIZI TANIMASAM DA ORTAK NOKTAMIZ OLAN KORE SEVGISI SAYESINDE BURADA TOPLANDIK :))(toplandigimizi varsayiyorum cunku eger yanlis tahmin etmiyorsam kore fani olmayan biri su an bu yaziyi okumaz)

 SACMALIKLARIMA KATLANDIGINIZ ICIN COK COK TESEKKUR EDIYORUM VE BEN GIDIYORUM... HEPINIZ OPULDUNUZ...

Kore Delisi ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin