vee kendimi aşarak aynı gün içinde 2 bölüm ekliyorum :DD Ama bunun nedeni daha yeni tanışmış olmama rağmen kanımın ona ısınması ve onu çok sevmiş olduğum bir arkadaşımın isteği :)) umarım yazdığım bu yazı işine yarar :DD
Dizimiz tarihi dizi. 50 bölümlük uzun ve aksiyon doli bir dizi. yakın bir zamanda final vermiş olmasına rağmen hala finalini izleyemedim çünkü benim bazı boşboğaz arkadaşlarım konuşurlarken dizinin finalini duydum üstüne üstlük bu arkadaşlar final bölümünün bazı resimlerini paylaşmışlar gözüme soka soka... Düşünün halimi yaa... Bir türlü elim varmıyor diziyi açıp izlemeye... neyse ama arayı çok açmadan, cesaretimi toplayarak izleyeceğim.
konusuna gelirsek;
bizim Nyang adında bir başrol oyuncumuz var. Bu kadın annesi köle olan bir kadın ve kadında ki şansla git gide yükselerek imparatoriçeliğe kadar geliyor. tabi bunda kendi zekasının payı da var elbet... İşte bu kadının köle iken önce cariye sonra ise İmparatoriçe olma yolundaki gelişmeleri izliyoruz bu dizide. Yani bence bu kadın bir nevi korenin hürrem sultanı gibi bişi oluyor. Tabi bir de benim gönlüme taht krun İmparator togon var :)) Ki ben bu diziyle Koreyle olan bağlarımızı çözmüş bulunmaktayım. Dizide hem türkler geçiyor ( o zaman kinin Moğolları olması lazım) hem de İmparatorumuz benim soyum Cengiz Han'dan geliyor . Benim büyük büyük büyük ( kaç tane "büyük" olduğunu hatırlamıyorum ) babam Cengiz Handır diyor ve işte o zaman anlıyorum bu korelileri neden çok sevdiğimi... Hani derler ya kan kanı çeker diye benimki de öyle bişi galiba :DD neyse işte ben bu dizide Togon ( benim tatlı imparatorum ) 'a bayıldım ama öğrendiğim final bilgileriyle bu kişi hakkında şok geçirdim. ( burada amaç merak etmenizi sağlamak haha :D) yalnız ben bu kızın ( Nyang'ın) zekasına ve cesaretine hayran kaldım. Kadın o kadar zeki ki her şeyin üstesinden bir şekilde geliyor.
daha bir sürü karakter var ama onlardan da uzun uzun bahsedersem bu yazı bitmeyecek o yüzden son olarak da bir kişiden bahsedip yazımı bitireceğim :)
Tal tal diye bir varlık ki kendisi gerçekten dizide bütün dikkatleri üzerine çekiyor. Oyunculuğu güzeldi bence. neden bilmiyorum ama dizide ilk göründüğü andan itibaren dikkatimi çekti. İlk başta sadece bende mi öyle oldu diye sorarken diziye yapılan yorumların yarısının Tal Tal'ı içerdiğini gördüğümde yalnız olmadığımı anladım :D
Dizi kısaca ( ki bu neredeyse özetinde özeti gibi bişi oldu üzgünüm ) bu şekilde. aslında daha fazlası var ama ben yazamıyorum şu an. Dizi güzel tarihi dizi seviyorsanız tavsiyemdir :D bu arada medyada ki resimde mavi kıyafetli olan adam bizim Nyang'ın ilk aşkı olur kendisi dizi de önemli bir rolü var ama nedense ona içim ısınmadı pek ama izleyenlerin çoğu onu çok sevmişler. neden bilmiyorum ama dediğim gibi içim ona pek ısınamadı o yüzden yazmadım.
Olmadı sanki bu :// Ama şu an elimden bu kadarı geliyor kusara bakmayın... BENİ TAKİP ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :D :D
ÖZELLİKLER DE YENİ TANIŞTIĞIM ARKADAŞIMA BANA OLAN DESTEĞİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :D SENİ GERÇEKTEN ÇOK SEVDİM ♥ ♥ ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Delisi ;)
FanfictionEğer kore fanıysanız ve benim gibi dizi seçmekte çok zorlanıyorsanız buyrun hikayeme :) Size yardımcı olmak için izlediğim dizilerin yorumlarını yazıp buraya koymayı düşünüyorum :)) Umarım amacıma ulaşabilirim :D ( eğer bana tavsiye edebileceğiniz h...