yaklasik bir aydir tatildeyim ve bayramdan sonra donecegim. bu yuzden uzun zamandir yb yazamiyorum. en sonunda bir internetten buldum ve dedim ki yeni bir bolum yazayim. gecikme icin hepinizden ozur diliyorum. bu bolumde cok fazla zamanin olmadigi ve uzun zamandir dizi bitiremedigim icin takip ettigim ve etmeyi planladigim dizilerden bahsedecegim. tatilden dondukten sonra hepsini tek tek yorumlayip tanitacagim size umarim takip etmeye devam edersiniz.
gelelim dizileeimizeee... oncelikle benim tatilde bulundugum sure zarfinda bitmesini bekledigim diziler bitmis...
ANGEL EYES izliyordum o final yapali cok oldu ama okudugum yorumlar ve aldigim duyumlara gore pek begenilmemis sanki. eger izleyen varsa bana mesaj atabilir mi ona gore devam etmeyi planliyorum da :-)
DOCTOR STRANGER i 15. bolumune kadar izledim ve o da final yapti kismetse donunce izleyecegim. bayagi heyecanli ve gizemliydi. hangi kizi sececegi benim icin hala bir muamma ve gercekten devamini merakla bekledigim bir dizi. finali hakkinda herhangi bir sey duymadim o yuzden merakim iyice artti en kisa zamanda bitirme umuduyla yanip tutusuyorum :-)
TRİANGLE bu diziye sirf jae joong icin baslamistim aslinda guzel sayilir ama nedense ben cok sikildim. bu diziyi atlaya atlaya izledim. bunu da 16. bolumune kadar izledim ve finali bekliyordum. o da final yapmis benim izlemem icin beklemekte :-)
bu dizileri takip ediyordum ve hepsi final verdi izlemem icin beni bekliyorlar. ins en kisa zamanda izler ve size yorumlayabilirim :-)
aa bu arada cafelerdeki beles internetler saolsun mini bir dizi izleyebildim. simdi size dizinin uzun bir yanitimini yapamayacagim cunku cafedeki kadin bana cok acayip bakiyo. kisacasi bana artik wifiyi kullanma diyo cunku uzledigim diziyi bitirebilmek icin bir hafta boyunca hergun geldim. kadin yakinda beni kapu disari edecek :-) neyse biz konumuza donelim ve kadin beni kovmadan yazimi bitireyim :-).
dizimizin adi VAMPİRE FLOWER 6 bolumluk bir webcom cok hos bir diziydi ama cabucak bitti. bir bolumu zaten 15 dk kadar bisiydi. film tadindaydi resmen. hos, tatli bir diziydi ama sonu biraz havada kaldi sanki 2. sezonun olacagi mesaji verilmek istenmis gibiydi. umarim 2. sezonu olurda izleriz.
evet cingularim yazimi burada bitirmeyi planliyorum umarim begenmissinizdir tabletten yazdigim icin yazim hatalarim boldur o yuzden sizden ozur dilerim en kisa zamanda bu yazida bahsettigim diziler icin bolumler yazacagim :-).
bu arada bu dizilerin finallarini izlemis olanlar varsa bana mesaj atabilir mi? biraz gec cevap yazabilirim ama eger internet bulursam konusuruz olur mu :-).
KOCAMAN OPULDUNUZ CİNGULARİMMM <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Delisi ;)
FanfictionEğer kore fanıysanız ve benim gibi dizi seçmekte çok zorlanıyorsanız buyrun hikayeme :) Size yardımcı olmak için izlediğim dizilerin yorumlarını yazıp buraya koymayı düşünüyorum :)) Umarım amacıma ulaşabilirim :D ( eğer bana tavsiye edebileceğiniz h...