! 900 Slov !
Celestia rozrazila dveře a nadechla se aby mluvila.
,,Já vím, sestro. Také už mě o tom informovali." přerušila ji Luna.
Celestie zase vydechla a pokusila se srovnat si v hlavě myšlenky.
Jak se to všechno mohlo dít bez jejího vědomí?
Celých tisíc let!
Nevinní poníci umírali jen proto aby obloha byla obohacena o duhu.
Vždyť i bez ní se dalo žít!
,,Co uděláme?" vytrhla ji z přemýšlení Luna.
,,Mám plán." oznámila Celestia a pokynula sestře aby šla za ní.
Lunu překvapilo že ji Celestie vede do síně, kde byly obrazy celé současné královské rodiny.
,,Ta továrna se musí zničit. Potřebujeme silné, bojeschopné, věrné a nebojácné poníky." začala Celestie a očima přejížděla po obrazech.
,,První - silná alicorní klisna, jež se jako alicorn už narodila. Klisna, která stále ještě nemá znaménko. Floryx Shine." řekla důležitě a zastavila se nad obrazem světle oranžové klisny s dlouhou hnědou hřívou s růžovým a fialovým melírem, spletenou do copu.
Luna chtěla něco říct, ale Celestie mluvila dál.
,,Druhá - jednorožec, který umí krást duše. Klisna, která má čistě bílé oči - Invisible Spell." pokračovala obřadně s pohledem upřeným na obraz tmavě modré jednorožčí klisny s růžovou skvrnou, která pokrývala oba boky a levou zadní nohu, která měla oči bílé, stejně jako hřívu.Hned vedle tohohle obrazu byl obraz, který Celestie také hledala.
,,Princezna Harmonie - naše neteř Butterlia Harmony." neodpustila si důležitý podtón Celestie a zadívala se na žlutou alicorní klisnu na obraze se svítivě modrými konci křídel a krásným sitým odstínem růžové na dlouhé hřívě.
ČTEŠ
Akce Rainbow Factory (Dokončeno)
FanfictionPrincezny Equestrie už se dozvěděly o hrůzách, které se dějí za zdmi Rainbow Factory. Posílají tedy několik svých poníků, aby ji zničili. Povede se jim to, nebo skončí jako všichni ostatní, co do továrny vstoupili?