Melody běžela chodbami za modrou klisnou, která před ní utíkala.
,,Stůj!" křičela na ni.
Rainbow Dash se najednou zastavila a kvůli tomu že to Melody nečekala, zakopla a spadla na zem.
,,Chtělas abych stála." poznamenala pobaveně Rainbow utíkala dál.
,,No jo, ale nečekala sem že poslechneš." řekla si pro sebe, vstala a běžela dál.
Když byla k ní dost blízko, zezadu na ni skočila a tím ji povalila na zem.
,,Je konec, Rainbow Dash. Prohrála si." zamračila se na ni.
,,NE! Rainbow Dash NEPROHRÁVÁ!" zakřičela a odkopla Mel.
Ta spadla na zem a Rainbow ji k té zemi přitiskla kopyty, jako to předtím udělala ona jí.
,,Nikdy mě neporazíte! Nemáte šanci! Vybuduju Rainbow Factory znovu a vy s tím nic neuděláte!" křikla a začala se ďábelsky smát.
,,Ne! Rainbow Factory už nikdy existovat nebude!" křikla nazpátek Melody a rozsvítila roh.
Kouzlo Rainbow odhodilo na zeď, na kterou jí Melody následně pevně přitiskla kopyty.
,,Tvoji továrnu zničíme a ty budeš hnít ve vězení až do konce svýho mizernýho života!" zakřičela Mel.
Rainbow se pokusila vykroutit, ale bylo to marné.
Melody ji vzala do magie a odešla s ní k východu.Terka a Dejna letěly k plánu továrny a vybraly si místo přesně uprostřed.
Byla to kancelář Rainbow Dash.
Když tam doletěly, Terka rozsvítila roh a před nimi se objevila Izzy, vypadající spíš jako takový hologram.
,,Tak co? Všechno v pohodě? Už ste venku?" zeptala se.
,,Ano. Máme všechny zajatý poníky, Rainbow Dash i Meditation a Bubble." kývla Izzy ,,Všichni už sme dole pod továrnou. Na pevné zemi.".
,,Dobře." kývla Terka a hologram zmizel.
,,Připravena?" zeptala se a otočila se na Dejnu.
Dejna přikývla na souhlas a obě rozsvítily roh.
,,Tři" řekla Terka.
,,Dva" řekla Dejna.
,,Jedna" řekly naráz a dotkly se rohama.Továrna vybuchla a rozpadla se na milion kousků.
Když všechny spadly na zem, na místě kde se vznášela továrna, teď létaly dvě alicornky.
Ty slétly dolů, kde je přivítali jásající poníci.
,,Mise splněna!" křiklo sedm klisen a plácly si kopyty.
,,Achjo, to už je tak hrozně ohraný." začala se smát Izzy.Konec
The happyend! :D :D :D
Tak a tahle knížka je u konce. :'(
Děkuju všem co spolupracovali, všem co to četli i všem co dávali hvězdičky a komentovali. ;***
Sem moc ráda že vás tahle knížka bavila. :333
Tak ahoj u jiné knížky! :D :D :D
ČTEŠ
Akce Rainbow Factory (Dokončeno)
FanfictionPrincezny Equestrie už se dozvěděly o hrůzách, které se dějí za zdmi Rainbow Factory. Posílají tedy několik svých poníků, aby ji zničili. Povede se jim to, nebo skončí jako všichni ostatní, co do továrny vstoupili?