Prozrazení #2 protože nevím jak to nazvat xD

392 66 14
                                    

Izzy, Melody, Crystal a Floryx opět přeměněné do pracovnic továrny běžely do oddělení míchání barev.
Když tam doběhly, uviděly Terku, která vytahuje ze spektra Butt, která se z toho vzpamatovává.
Dejna přistála opodál na tom samém lešení a přiběhla taky pomoct s vytažením.
Terka byla od spektra, ale méně než Butt a Dejna měla spektrum na hřívě.
Čtyři klisny přiběhly k nim.
,,Co se stalo?" lekla se Floryx.
,,Butt, ty si spadla?" ptala se Izzy.
,,Není ti nic?" strachovala se Crystal.
,,Butterly spadla do spektra protože si poranila křídlo o zábradlí lešení. Terka tam pro ni skočila no a dál to znáte." vyprávěla Dejna.
,,Holky?" řekla Terka když se rozhlédla kolem ,,Kde sou ostatní?".
,,Kdo ostatní?" nechápala Mel.
,,Hřebci kteří s námi pracují." vysvětlila Butt, když zjistila, že tu opravdu chybí.
Najednou se k nim ti hřebci slétli ze všech stran a chytli je.
Každý držel jednu z nich, jen Melody drželi dva.
Ze stínu vyšla Rainbow Dash.
,,Vy ste si asi myslely že sem úplně blbá, co?" řekla posměšně a pak přikázala ,,Sundejte jim ty věci!".
Hřebci jim sundali krystaly a hodili je na zem, kde se rozbily.
Klisny se změnily zpět do svých pravých podob, kromě Mel, která v ní už byla.
Hřebci jim na rohy pohotově nasadili pouta.
,,Poslat šest alicornek a jednorožku? To se mě Celestie tak bojí nebo co?" zeptala se pobaveně Rainbow.
,,Kdyby tě viděly Greeny a Speedy." odfrkla si naštvaně Izzy.
,,Uvědomuješ si vůbec co děláš?" zakřičela na ni Crystal.
,,Víš z čeho je teď modrá barva? Z krve tvojí neteře!" přidala se Floryx, které taktéž ujely nervy.
,,A málem byla i ze mě." přidala se Melody a podívala se na modrou skvrnu na své hrudi.
,,A taky z tebe bude!" křikla na ni Dash a probodla ji pohledem ,,Všechny! Všechny se budete spoutané houpat v řetězech a ze všech nechám udělat duhu! Vaše hlavy potom pošlu Celestii v balíčku aby viděla že RAINBOW DASH SE NEDÁ PORAZIT!" začala se hystericky ďábelsky smát.
Klisny si vyměnily vyděšené pohledy a už už před očima viděly jak do nich zajíždí stroj.
,,Šéfko!" zavolal ode dveří příchozí pegas a přiběhl k Dash ,,V místnosti se zajatci sou nějací tři výtržníci." oznámil poslušně.
,,K sakru! Držte je a ať se ani nehnou!" křikla na pegase, držící sedm klisen a odešla.
,,Tři" pošeptala nepatrně Mel.
Crystal pochopila a pošeptala ,,Dva".
,,Jedna!" křikla Izzy a všechny klisny sebou cukly tak, že pohnuly i se svými vězniteli, kteří do sebe narazili hlavami.
Jejich stisk povolil a omámení hřebci spadli do spektra.
Klisny roztáhly křídla a přistály na lešení.
Terka ještě chytla Izzy, která skučela když volným pádem padala na lešení.
Floryx se ohlédla na hřebce v bezvědomí, kteří klesali hlouběji do spektra.
,,Nemáme na to čas. Musíme to tu zničit." připomněla jí Crystal soucitně.
Floryx smutně kývla a i s ostatními se rozběhla do místnosti se zajatci.

Tak nevím...
Utnout to tady, neutnout to tady...
Skoro 500 slov. :/
Tak to utnu.
Budu zlá. xD

Akce Rainbow Factory (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat