Two boys

87 0 1
                                    

Renée POV

Eindelijk de zomervakantie is voor bij en ik ga naar de 2e klas. Helaas moest ik al mijn vriendinnen in Groningen achterlaten, waarom kreeg mama dan ook die nieuwe baan in Bergen op Zoom? Waarom zo ver? Ik ga naar Het Juvenaat, wat een gymnasium is. Ik hoop dat ik snel vriendinnen krijg.

Ik rij op mijn nieuwe fiets naar mijn nieuwe school. Ik zet mijn fiets in de stalling, die aardig groot is. Ik kijk naast me en zie een meisje staan, die al een tijdje naar mij keek. Ze loopt naar me toe en vraagt: "Nieuw hier?" "Ja" antwoord ik een beetje verlegen. " Waarom vraag je dat?" " zomaar, ik heb je hier nog nooit gezien, hoe heet je? Ik heet Miquela" " Hoi Miquela, ik heet Renée" Even later lopen we naar binnen en we gaan aan een tafel zitten, we praten wat en dan komen er anderen meiden zitten. Miquela stelt ze aan mij voor: Charlotte, Ilse en Isis. Ze stelden allemaal vragen aan me zoals: Waar kom je vandaan en hoe lang woon je al hier al? Toen ik eindelijk uitverteld was, ging de bel en moesten we naar de les. "Eh, Miquela naar welk lokaal moeten we?" Vroeg ik. "0.06, we hebben Aardrijkskunde" antwoord Charlotte voor dat Miquela kon antwoorden. Eenmaal in de klas, zat ik alleen, omdat iedereen al naast iemand zat. O wacht, er was nog een plaatsje vrij naast die leuke jongen daar, maar ik durfde er niet naast te gaan zitten. Ik ben te verlegen. En dan moest ik ook nog eens voor de klas gaan staan en me voor stellen, daar heb ik een hekel aan!

Two boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu