Part 10

60 0 0
                                    

Miquela POV

Het was alweer een week na het gala en bijna iedereen had een 10 gekregen voor gym. Renee, Stijn, Timo en ik liepen in het speeltuintje naast de school. Op een gegeven moment gingen we zitten op een bankje. Timo stond op en ging recht voor Stijn staan, die stond ook op. "Ga je nu weer al beginnen over Renee?" Vroeg Stijn. "Ja en ik zal er ook niet over stoppen!" Renee en ik keken elkaar aan, we begrepen er niks van. Toen zagen we opeens de hand van Timo richting het gezicht van Stijn gaan, PATS! Een harde vuist in het gezicht van Stijn. Renee schrok zich rot en pakt gelijk het gezicht van Stijn vast om te kijken of er bloed was. Er liep wel een straaltje bloed uit de neus van Stijn, maar voor de rest was hij nog heel. Nu werd Stijn kwaad en schopte Timo hard tegen zijn scheenbeen. Even later zag ik een echt gevecht. Renee en ik gingen maar een eindje verderop staan.

Het gevecht duurde nog toch wel heel erg lang. Renee besloot om er een einde aan te maken en rende naar de vechtende jongens toe. Toen ze probeerde om ze uit elkaar te halen, kreeg ze een harde mep in haar gezicht. Gelijk was het gevecht over en boog Stijn zich naar Renee toe. "Gaat het Renee?" Vroeg hij bezorgt. Ik rende snel naar haar toe en trok haar op het bankje, er liep een straaltje bloed langs haar neus en mond. Het was dus een harde mep. Ik werd zo kwaad van binnen, maar ik kon me bedwingen om het niet te uiten.

Even kater was Renee weer helemaal opgeknapt en wilde ik graag naar huis. Renee was al naar huis gefietst samen met Stijn. Ik keek naar Timo en zag dat hij een flink blauw oog had. Ik vroeg: "wil je even mee lopen, er moet een koude doek op je oog?" Hij liep dus mee naar mijn huis. Eenmaal in de keuken, kon ik het oog beter bekijken. Ik pakte een handdoek en deed daar een Ice-pack in. Ik drukte er zachtjes mee op het oog van Timo. "Auw, dat doet zeer!" Riep hij uit. "Sorry, kusje erop?" Hij nam het denk ik iets te serieus en zei: "ja hoor, zal vast de pijn verlichte". "Je weet dat het een grapje was he?" "Eh, ja tuurlijk!" Even later ging Timo weer naar huis, omdat zijn oog weer een beetje opgeknapt was.

Two boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu