Miquela POV
Ik moest mijn telefoon gewoon een beetje van mijn oor afhouden, zo hard gilde Renee. "Oké Renee, nu je kalm bent vraag ik aan je: waarom gil je eigenlijk?" "Omdat Stijn me gevraagd heeft voor het gala," gilt ze door de telefoon. Ik was helemaal van slag, waarom heeft Stijn Renee gevraagd? Waarom mij niet? "Gefeliciteerd!" Zeg ik op een gegeven moment maar, maar eigenlijk meende ik dat niet. Renee verteld verder: "En toen minuten later belde Timo mij op en vroeg, wil je met mij naar het gala?" "Nee, dat meen je niet!" "Jawel!" "Renee je hebt sjans, maar ik moet nu gaan, ik heb huiswerk" Toen verbrak ik de verbinding
Mijn telefoon gaat, het is Timo. "Hey, Miquela, zou je misschien met mij naar het gala willen", vroeg hij. "Tuurlijk, super leuk. Tot morgen". En hij verbrak de verbinding. Yes, ik heb iemand voor het gala. Oja kut, ik had al ja gezegd tegen Kevin. Nou ja alles beter dan die klootzak, die mijn ex-vriendje is. Waarom wil hij eigenlijk met mij naar het gala. Het is mijn EX-vriendje! Het wordt vast een superavond, ik heb er superveel zin in.
11 uur 's avonds
Ik kan niet slapen omdat ik zoveel zin heb in morgen, ik zie mezelf al helemaal over de vloer glijden met Timo aan mijn zijde!! Zou hij me vragen om te dansen, dan zou ik een superavond hebben. Morgen kom ik samen met Renee aan bij school en zie je alle meiden met jurken aan en alle jongens waarschijnlijk met van die pinguïnpakken aan. Hihihihihi, ik zie het helemaal voor me. Allemaal pinguïns die over de vloer glijden! Dan worden mijn ogen te zwaar om nog te kijken en val ik in slaap. Ik droom heel de nacht over het gala!
P.s. Even voor de duidelijkheid. Deze personen lijken niet op de personen die ze echt zijn!!
JE LEEST
Two boys
Teen FictionRenée komt op een nieuwe school en maakt al snel nieuwe vriendinnen. Maar er zijn ook twee jongens die Renée best leuk vinden. En dan is er ook nog een meisje dat ontzettend jaloers op Renée is en dat haar uit de weg wil ruimen....