"Είσαι καλά;"Τον ρώτησα με τρεμάμενη φωνή.Αυτός ο άνθρωπος είναι τόσο περίεργος,η διάθεση του αλλάζει μέσα σε δευτερόλεπτα.
"Ποτέ δεν ήμουν καλύτερα.." λέει ξερά κοιτώντας το κενό.Είμαι σίγουρη πως κάτι του συμβαίνει,μου λέει ψέματα.Ειλικρινά σαν εμάς τις γυναίκες κάνει <<Τι έχεις;>> <<Τίποτα>>...
"Σίγουρα;Δεν σε έχω δει ποτέ έτσι και να...ανησυχώ."Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει..Προχτές τον έβριζα και τώρα τον ρωτάω και τι έχει;
"Δεν είμαι έτοιμος να το συζητήσω ακόμα.Αλλά γιατί;" με ρωτάει παραξενεμένος κοιτώντας με.Αχχ αυτά τα μάτια..Κάτσε τι;
"Εεε..τ-τι εννοείς;" τραυλίζω.Γαμώτο γιατί κάνω έτσι;
"Με ρωτάς τι έχω,τραυλίζεις,γιατί όλα αυτά;" Κακό είναι που ενδιαφερόμαστε κιόλας; 'Ελα συγκρατήσου,πρώτη φορά μιλάτε για τουλάχιστον πέντε λεπτά χωρίς να τσακώνεστε.
"Τίποτα απλά πρώτη φορά σε βλέπω έτσι και θέλησα να σε βοηθήσω.Αλλά αν πραγματικά έχεις κάτι και θες να το συζητήσουμε,έχω χρόνο." του λέω χαμογελώντας.Νιώθω αγχωμένη για τι θα μου πει.Είναι κρίμα που τον βλέπω έτσι.Είναι πολύ χαρούμενο άτομο,και εκνευριστικό...και γλυκό,αλλά πολύ ηλίθιο!
Τι στο καλό μου συμβαίνει;
~~~~~~~~~~~~~~~~
Είμαι η Βαννέσα,είμαι 16 και φέτος θα πάω 1η Λυκείου.Έχω 3 κολλητές,την Ειρήνη,την Ίων και την Κατερίνα.Είμαστε τόσο αγαπημένες μαζί.Δεν ξέρω αν θα είμαι χαρούμενη που θα πάω Λύκειο,αλλά σίγουρα θα το ταράξουμε με τα γέλια και τη τρέλα μας!Δεν θα αφήσω κανέναν να τις πειράξει,ακόμα και ανεπιθύμητοι...
-------------------------
Γειά σας! Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία.Εύχομαι να σας αρέσει και σας παρακαλώ,αν όντως σας αρέσει βάλτε μου ένα από τα μικρά όμορφα αστεράκια✰,και μη γίνετε φαντασματο-αναγνώστες!
Αν πχ.βρείτε ιστορία παρόμοια με τη δικιά μου,παρακαλώ πείτε το μου όσο πιο γρήγορα γίνετε.Ευχαριστώ!
©All rights reserved
@2017 Do not copy the story-
Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα.
YOU ARE READING
~I've Fallen In Love With A Jerk~
Teen Fiction"Είσαι καλά;"Τον ρώτησα με τρεμάμενη φωνή.Αυτός ο άνθρωπος είναι τόσο περίεργος,η διάθεση του αλλάζει μέσα σε δευτερόλεπτα. "Ποτέ δεν ήμουν καλύτερα.." λέει ξερά κοιτώντας το κενό.Είμαι σίγουρη πως κάτι του συμβαίνει,μου λέει ψέματα.Ειλικρινά σαν εμ...