Κεφάλαιο 7ο~Οι εξηγήσεις παρτ.1~

56 6 6
                                    


POV Margot


Τους βλέπω και μιλάνε.

ΤΙ ΛΈΝΕ;!

ΚΑΙ ΓΙΑΤΊ Ο JARED ΜΟΥ ΚΡΑΤΆΕΙ ΤΟ ΤΣΟΥΛΆΚΙ ΚΑΙ ΌΧΙ ΕΜΈΝΑ;!

Εκνευρίζομαιιιι και το makeup μου δεν θα αντέξει άλλοοοοοοο.

"Γαμώτο Shannon άσε με!" λέω εξοργισμένη.

"Όοοχι." απαντάει χαλαρά ενώ το κράτημα του είναι σφιχτό.

"Και γιατί όχι;" συνεχίζω ενοχλημένη.

"Επειδή είσαι κοπέλα του αδερφού μου δεν σημαίνει ότι θα μας διατάζεις όλους. Ούτε θα κάνουμε ότι θες." λέει στρέφοντας τη ματιά του στον Jared.

Ε

ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΊΖΕΙ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ;!;!

"ΆΣΕ ΜΕΕΕ."

"Σταμάτα να τσιρίζεις λες και σε βιάζουνε!" λέει εκπνέοντας βαριά.

ΤΙ

ΕΊΜΑΙ ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΙΆΣΟΥΝΕ.

"ΒΟΉΘΕΙ-" κάνω να πω αλλά ο Shannon βάζει τη χερούκλα του μπροστά από το στόμα μου κλείνοντας το.

Τον κοιτάω θυμωμένα αλλά και παραξενεμένα από τη κίνηση του. Εκείνος μου κάνει νόημα να σκάσω καθώς έρχεται η καλλιτεχνικού να δει τι γίνεται.

"Τι έχουμε εδώ; Πάλι εσύ Margot Robbie; Και διαφορετικό θύμα κάθε φορά, μπράβο." λέει σαρκαστικά.

"Εμένα κυρά μου κανένας δεν με ειρωνεύεται!" απαντάω με δολοφονικό βλέμμα.

"Και οι δύο στο γραφείο του διευθυντή. Τώρα." λέει σοβαρά και αυτή κατευθύνεται  στο γραφείο ενώ εμείς την ακολουθούμε μέσα από το κράτημα τον αγοριών.

"Πως στο καλό πάμε έτσι σαν πρόβατα;"λέω στον εαυτό μου και ο Shannon Με παρατάει σε μια καρέκλα του γραφείου και μαζί με τον Jared φεύγουν καθώς κλείνουν τη πόρτα.

Στρέφω τη ματιά μου στην άχρηστη που φτιάχνει τα μπλεγμένα μαλλιά της.

Καινούριο hairstyle αγάπη μου και ήταν δωρεάν!

Όλες θα πέθαιναν για ένα τέτοιο.

Στη κυριολεξία ;) .

"Λοιπόν, κυρίες μου, τι έγινε και τσακώνεστε στο πανέμορφο και φιλόξενο μας περιβάλλον;!"

Πρόσεχε ρε.

"Η Margot από εδώ αποφάσισε χωρίς λόγο να έρθει και να με ξεμαλλιάσει μπροστά από όλο το σχολείο!" λέει κοιτάζοντας με με νεύρα.

~I've Fallen In Love With A Jerk~Onde histórias criam vida. Descubra agora