Βανέσσας POV
Έχω φτάσει στο παρκάκι απέναντι από το σχολείο, για να πάμε στο σπίτι της Ίων, αφού κάνουμε πρώτα μια βόλτα γύρω από το σχολείο.
ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΤΟΥΣ ΜΈΣΑ;!
Έπρεπε να έχουμε συναντηθεί εδώ και *τσεκάρει ρολόι* 9 ΟΛΌΟΟΟΟΟΚΛΗΡΑ ΛΕΠΤΆ.
ΟοοΟοοΟοοκεεειιι θετικές σκέψεις Βανέσσα(: .
Απλά θα κάτσω κάτω, ήρεμα και θα περιμένω.
ΜΑ ΜΟΥ ΤΗ ΣΠΆΕΙ ΌΤΑΝ ΑΡΓΕΊ ΚΆΠΟΙΟΣ.
"Ειι"μου ψυθιρίζει κάποιος στο αυτί.
ΑΝΑΤΡΊΧΙΑΣΑ ΡΕ ΗΛΊΘΙΕ ΜΠΑΓΛΑΜΆ. ΘΕΣ ΝΑ ΜΕΊΝΩ ΣΤΟΝ ΤΌΠΟ ΚΙ'ΌΛΑΣ;
Αυτή η φωνή φαίνεται αρκετά γνώριμη. Πάω να γυρίσω το κεφάλι μου αλλά κατευθείαν σταματάει το κεφάλι μου και το επαναφέρει στην αρχική του θέση.
Βλάκα τι κολόνια είναι αυτή;;
"Μου επιτρέπεις να σε δω; Τώρα τι θα γίνει;" λέω με νεύρα.
"Συνάντησε με πίσω από το συντριβάνι στη πλατεία. Οκευ;" μου απαντάει τοποθετώντας τα χέρια του στους ώμους μου.
ΝΑ ΤΟ ΠΆΛΙ.
"Οκευυ;" ξαναλέει.
"ΝΑΙ ΕΝΤΆΞΕΙ ΟΚΕΥ." κάνω.
ΜΗ ΜΕ ΠΡΊΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΎ ΉΔΗ ΈΧΩ ΝΕΎΡΑ.
Εκείνος φεύγει. Γυρνάω να κοιτάξω πίσω μου, μπας και δω κάποιο χαρακτηριστικό του προσώπου του, αλλά τίποτα. Είχε ήδη γίνει καπνός.
Πριν σηκωθώ και αρχίζω να κατευθύνομαι στο σημείο που μου είπε ο γνωστός, μα παράλληλα άγνωστος άνδρας.
Ώρα: 6:39μ.μ
Προς Ομαδική: ΜΠΟΜΠ ΣΦΟΥΓΓΑΡΆΚΗΣ
ΈΧΕΤΕ ΑΡΓΉΣΕΙ ΤΌΣΗ ΏΡΑ. ΧΈΣΤΗΚΑ. ΠΗΓΑΊΝΤΕ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΤΗΣ ΊΩΝ ΜΌΝΕΣ ΣΑΣ. ΟΧΟΥΥΥ.
Από: ΗΒανέσσαΒαριέται
Σιγά μη κάτσω να περιμένω και απάντηση. BYE BITCHEEEES.
Παίρνω τα πόδια μου και πάω προς τη πλατεία για να δω τι θα με περιμένει...
5 λεπτά αργότερα
Φτάνω στη πλατεία, καθώς ο ουρανός ρίχνει μικρές μικρές στάλες νερού στο έδαφος, γεμίζοντας τις μικρές λακκούβες στην άσφαλτο. Μπορώ να πω πως για αρχές Οκτώβρη μήνα έχει αρκετό κρύο.
Με την ησυχία μου αρχίζω και περιπλανώμαι γύρο από το συντριβάνι για να βρω έναν άντρα σκυμμένο καθώς στηρίζει τα χέρια του πάνω στα λυγισμένα του γόνατα. Λογικά είναι λυπημένος.
ESTÁS LEYENDO
~I've Fallen In Love With A Jerk~
Novela Juvenil"Είσαι καλά;"Τον ρώτησα με τρεμάμενη φωνή.Αυτός ο άνθρωπος είναι τόσο περίεργος,η διάθεση του αλλάζει μέσα σε δευτερόλεπτα. "Ποτέ δεν ήμουν καλύτερα.." λέει ξερά κοιτώντας το κενό.Είμαι σίγουρη πως κάτι του συμβαίνει,μου λέει ψέματα.Ειλικρινά σαν εμ...