POV Βαννέσας
Έλα μου; Τι να το κάνει αυτός το κινητό μου και τη διεύθυνση μου;
Βαννέσα: "Τι θα έρθεις στο σπίτι μου τη νύχτα και θα με βιάσεις;" του λέω ψευτοτρομαγμένα πιάνοντας τα μάγουλα μου με τα χέρια μου.
Jared: "Ναι θα έρθω στο ύπνο σου, θα σε βιάσω, θα σε τεμαχίσω και θα σε δώσω στα σκυλιά μου να σε φάνε." λέει με ένα ύφος βιαστή.
Βαννέσα: " Οκ θα σου πω τότε. 6955555555, Αγίων Ζαχαρίων 7. Έλα κατά τις 5:30." από 'τι φαίνεται θα βγαίνουμε εκτός θέματος συνέχεια αφού είναι στο κόσμο του οπότε δεν θα καταλήξουμε να κάνουμε τίποτα.
Εκείνος πήρε ένα στυλό το έγραψε στο χέρι του και έφυγε. Αυτά ήταν τα τελευταία μας λόγια αφού έφυγε. Εντάξει αυτό ήταν περίεργο.
Έτσι πήρα το κινητό μου πληκτρολόγησα το κινητό της Ειρήνης και την κάλεσα.
"Έλα που είσαι;" τη ρωτάω.
"Είμαστε στις κερκίδες γωνία."
"Με τους άχρηστους;;" λέω έχοντας ένα ύφος τρομαγμένο.
"Όχι σε αυτή τη γωνία ρε! Στη δεξιά σου." λέει τονίζοντας τις τελευταίες 3 λέξεις.
"Οκεπ έρχομαι." ψέλλισα και το έκλεισα. Περπάτησα τον μακρύ διάδρομο μέχρι την άκρη που ήταν κάτι σκάλες. Όπως κατεβαίνω ακούω μια παρέα κοριτσιών να συζητάνε.
"Ορκίζομαι έτσι και σ'αυτή τη χρονιά έτσι όπως κάθονται απλώσει χέρι πάνω του θα το σφάξω το ηλίθιο μικρό απόβρασμα της κοινωνίας!" λέει θυμωμένα με τσιριχτή φωνή. Μόλις τώρα καταλάβατε ποια μίλαγε σαν υστερικό. Έτσι κάνω λίγο πιο 'κει για να μπορώ να τις κοιτάω.
Ανθή: "Σιγά που θα ασχοληθεί αυτή μαζί του" έτσι με έχεις κοπελιά μου! "ο Jared παρά είναι καλή γι'αυτή και το ξέρει.Ελπίδες ηΒαννέσα δεν έχει." και τώρα με έχασες.. Άλλωστε γιατί εγώ να θέλω τον Jared; Τα λέει όλα αυτά λες και νιώθω συναισθήματα γι'αυτόν. Ει εσύ εκεί στο βάθος! Ναι, εσύ που σηκώνεις το χέρι σου! Όχι δεν τον γουστάρω αν έχεις αυτή την ερώτηση, και δεν θα έχω ποτέ!
Never say never..
Ωωωω εσένα ποιος σου μίλησε;! Βαννέσα δεν σκας λέω εγώ, για να ακούσεις τι λένε για εσένα;
Συμφωνώ!
Μόκοο! λέω στον ηλίθιο εγκέφαλο μου και γυρνάω για να τις δω.
ΠΟΥΦ! Άφαντες.
"Ευχαριστώ πολύ!" μονολογώ στον εαυτό μου ψιθυριστά και σηκώνομαι από τις σκάλες και βγαίνω έξω. Επιτέλους καθαρός αέρας λέω και κάθομαι με τα κορίτσια και συζητάμε για τις εντυπώσεις μας στη καινούρια μας φυλακή.
YOU ARE READING
~I've Fallen In Love With A Jerk~
Teen Fiction"Είσαι καλά;"Τον ρώτησα με τρεμάμενη φωνή.Αυτός ο άνθρωπος είναι τόσο περίεργος,η διάθεση του αλλάζει μέσα σε δευτερόλεπτα. "Ποτέ δεν ήμουν καλύτερα.." λέει ξερά κοιτώντας το κενό.Είμαι σίγουρη πως κάτι του συμβαίνει,μου λέει ψέματα.Ειλικρινά σαν εμ...