Κεφάλαιο 3 ~Θα τρελαθώ εδώ μέσα!~

61 15 15
                                    

*τραγούδι αρχίζει στο 0:30*


POV Βαννέσας

Όλες καθόμασταν στις κερκίδες και αν μας κοίταγε κάποιος από μακριά σίγουρα θα νόμιζε πως ερχόμασταν από καμία τρομακτική ταινία. Τόσο χάλια.

Δηλαδή γιατί πρώτη μέρα και η ζωή μου με μισεί; Τι έκανα θεέ μου πες μου!

Και όσο εγώ κάθομαι και κλαίω τη μοίρα μου νιώθω κάποιον να με τραβάει από το χέρι.

Κατερίνα: "Έλα παιδί μου σήκω,νυχτώσαμε να σε περιμένουμε." λέει καθώς ρολλάρει τα μάτια της.

Βαννέσα: "Εεε μπάστα παιδί μου που πάμε;" παραπονιέμαι παραξενεμένη.

Κατερίνα: "Στη τάξη duhh." απαντάει νομίζοντας πως ήταν η πιο λογική απάντηση στον κόσμο.

Βαννέσα: "Και γιατί αυτό;"

Ειρήνη: "Ωωωω θα μας σπάσεις τα νεύρα τώρα;;" με ρωτάει έχοντας ένα σπαστικό ύφος.

Ίων: "Ήρθε ένας δάσκαλος και μας είπε να τον ακολουθήσουμε. Είναι ο υπεύθυνος του τμήματος και θα μας οδηγήσει στη τάξη μας." λέει φτάνοντας στη τάξη.

Με το που μπαίνουμε μέσα βλέπουμε έναν 50ρη να στέκεται στον πίνακα στηρίζοντας το βάρος του σε έναν πολύ μακρύ χάρακα και να μας κοιτάει λες και είμαστε εξωγήινοι. 

Δεν είμαστε πολύ μπροστά για να μας χτυπάνε τις παλάμες με αυτά τα πράγματα; 

Δάσκαλος: "Μας κάνατε τη τιμή και ήρθατε κορίτσια; Ωραία εντύπωση για πρώτη μέρα." λέει σαρκαστικά.

Κάτσε καλά μπάρμπα μη πάρω το χάρακα και στον βάλω εκεί που ξέρεις.

"Συγνώμη κύριε." λένε οι άλλες έχοντας το κεφάλι τους μισό σκυμμένο στο πάτωμα.Εγώ απλά στέκομαι και τον κοιτάω θυμωμένα χωρίς να λέω τίποτα. Και εσύ φίλε δεν κάνεις ωραία εντύπωση φορώντας αυτό το κίτρινο γιλέκο φορώντας μαύρα ρούχα. Σαν μπανάνα είσαι.

Δάσκαλος: "Εσύ η ψηλή δεν έχεις τίποτα να πεις;" "Ωραία ανατροφή."λέει σιγανά.

Θα σου έλεγα κάτι για ανατροφές.

Βαννέσα: "Εντάξει κύριε αλλ-

Δάσκαλος: "Δεν δέχομαι κουβέντα τώρα. Μη καθίσετε ακόμα, ήρθατε πάνω στην ώρα για να οργανώσουμε τις θέσεις που θα κάθεστε." ψέλλισε σοβαρός.

Τις ποιες; Μισό. ΑΥΤΌΣ θα οργανώσει τις θέσεις ΜΑΣ; Τι στο διάολο δημοτικό πάμε;

Βαννέσα: "Ένσταση."

~I've Fallen In Love With A Jerk~Where stories live. Discover now