פרק 2

2.7K 214 128
                                    

הייייי
שבוע טוב!

א. תראו את התמונה המדהימה ששמתי! תואמת לגמרי את לואי שלנו בפאנפיק הזה ;)

ב. אני כל כך מעריכה את העובדה שאהבתם את הפאנפיק! אני עובדת עליו הרבה ואני באמת מקווה שתאהבו את ההמשך.

אם יש לכם הצעות, אני אשמח שתגיבו בתגובות! (תודה מראש)

אז, בלי יותר מידי חפירות, תהנו :)

__

"אני לא מבין את זה," אמר הארי, מביט בעצמו במראה.

"הארי, אני נשבע לך שהעיניים שלך היו סגולות לפני רגע!" קרא נייל בהתלהמות, ליאם הנהן מהצד.

"אני מאמין לכם, אבל איך זה ירד כל כך מהר? ומה גרם לזה..?" שאל הארי, מבולבל לחלוטין.

שלושת הבנים הספק לחוצים ספק מבולבלים עמדו בשירותי הבנים, אליהם הלכו במהירות לאחר המקרה.

ליאם ונייל הסתכלו אחד על השני, לא בטוחים מה לומר.

הארי נאנח ומשך בכתפיו, מפסיק להסתכל בפניו ומחזיר את מבטו לנייל וליאם.

"טוב עד שאני לא מגלה מה זה, אל תגידו כלום לאף אחד." אמר בשקט, מביט בעיניהם.

נייל שם יד על חזהו והרים את השני, כמעין עושה עצמו נשבע.

"מבטיח, חבר." אמר בחצי חיוך.

הארי גיחך והם יצאו מהשירותים.

"מה יש לכם עכשיו?" שאל ליאם? מסתכל במערכת השעות שלו, כיוון שהיה חדש.

הארי כיווץ את גבותיו בזמן שנייל ענה "כימיה."

לפתע הארי שם חיוך על פניו.

"יש לי חופשית, נזכרתי! המורה שלנו לפיזיקה ביטלה לנו את השיעור היום." אמר בהתרגשות.

"זין," אמר נייל ונתן לו טפחה על הגב.

"ליאם מה יש לך?" שאל הארי את ליאם, שעדיין הסתכל על מערכת השעות שלו.

"אני חושב שגם אני הייתי אמור להיות עכשיו בפיזיקה. מי המורה שלך שביטלה?" שאל.

"זואי," ענה הארי ועל פניו של ליאם התרחב החיוך.

"גם אתה זין!" אמר נייל בעצבנות.

"טוב אז נלך לאכול או משהו בזמן הזה? יש לנו 40 דקות פנויות." הציע ליאם והארי הנהן לכן.

"אתם מעצבנים שניכם. גם חופשית וגם אוכל!" אמר נייל והשניים האחרים צחקקו.

"תהנה בכימיה," אמר הארי כשנייל נכנס לכיתה.

"טוב, אז איפה אוכלים? אני לא כל כך מכיר פה את המבנים.. בכל זאת הגעתי רק אתמול." אמר ליאם, מעט נבוך.

"אין בעיה, אני אכיר לך את מה שאתה צריך. קודם כל שתדע, זה בניין המגמות." אמר הארי תוך כדי הליכה.

Larry Stylinson-Devil //לארי סטיילינסון - שטןWhere stories live. Discover now