היי
בטח תהיתם איפה אני לעזאזל
אז הנני כאן :)
זהו הפרק האחרון לעונה. מקווה שתהנו. קחו לכם כמה דקות בצד :)
~~
"קדימה," אמר הארי.
"אני מוכן."
לואי הביט בו בשאלה.
"באמת. אני בסדר, יהיה בסדר." אמר הארי, לא בטוח אם הוא משקר ללואי או לא.
לואי נאנח וקם. "זו הברירה היחידה." אמר.
הארי קם אחריו ושניהם החלו ללכת שוב לעבר האולם הגדול, בו אמור להתרחש השימוע של הארי.
הארי לא הפסיק להסתכל כל הדרך על כנפיו הלבנות של לואי.
זה היה כל כך שונה.
"טוב, תעלה. יש לך עוד דקה." אמר לואי, מדביק נשיקה קצרה לשפתיו של הארי ושולח לו חיוך מעודד לפני שהולך לשבת עם הקהל.
בזה הרגע הסתכל הארי אל הקהל, ופיו נפתח.
הם היו הרבה.
קצת יותר מהקהל של לואי.
הארי היה מאוד מבולבל, אבל עלה לבמה והתיישב בכיסא בו לואי התיישב לפניי מעט זמן.
"הבה נתחיל," הוא שמע את מילותיו של אריק, תוך כדי שהוא משחק באצבעותיו.
"יושב איתנו כאן היום הארי אדוארד סטיילס לשימוע." אמר אריק.
בדיוק באותו רגע הוצב ליד הארי התנ"ך המדובר, שמי שהביא אותו כנראה היה ערפד כי היו לו עיניים אדומות.
"האם אתה נשבע לומר את האמת, את כל האמת, ורק את האמת?" שאל אריק, לא מוריד את עיניו מהארי.
הארי הביט בו בחזרה, מניח את יד ימין על התנ"ך.
"אני נשבע לומר את האמת, את כל האמת ורק את האמת." אמר בקול רם מספיק כדי שכולם ישמעו, והוריד את ידו מהתנ"ך.
"אוקיי, בואו נתחיל."
אריק דפדף בדפיו במשך כדקה, לפני שהתחיל לדבר.
"הארי, אתה חצוי. אבא שלך, טום, הוא נפיל ואילו אימך בת אנוש." אמר אריק, אבל זה נשמע יותר כמו שאלה.
"נכון," הארי אישר.
"בנוסף לכך, אתה בנו הרוחני של זאוס." אמר אריק.
הארי הביט ללואי שיושב בקהל, ועושה לו חיוך של 'תמשיך'.
"נכון." אמר הארי.
"איך זה מרגיש להיות הבן הרוחני של זאוס?" שאל אריק.
הארי נאנח.
"אני גיליתי את זה לפניי יומיים בערך, אז אני לא יכול לענות לך כראוי." הסביר הארי.
נראה כי הקהל משתוקק לשמוע את מה שיש להארי להגיד.
YOU ARE READING
Larry Stylinson-Devil //לארי סטיילינסון - שטן
Fanfiction*** "אני מכיר אותך." "לא, אתה לא." "כן, אני כן." "אתה השטן שלי." "אתה טועה." *** היי חברה, הפעם מתרגמת משהו קצת שונה ;) מקווה שתהנו! -אזהרות- #מכיל תכניים מיניים #מכיל תכנים פורנוגרפיים #מכיל שפה קשה ואלימות 14+ !!