Rozdział 5

24 1 0
                                    

 Vanessa siedziała w swoim pokoju i patrzyła się rozmarzona w okno. Obok niej siedział Igor i 14-letnia kuzynka Daria. Daria była spokojną dziewczyną, była siostrą Igora. Ubierała się raczej skromnie; sweter, dżinsy i tenisówki.

-Halo Vanessa! Ziemia do Vanessy, czy mnie słyszysz? - spytał się Igor.

Vanessa niezbyt go słuchała myślała tylko o Wiktorze, nawet nie wiedziała o co się spytał chłopak i automatycznie odpowiedziała mu tylko:

- Nie. - odpowiedziała zamyślona dziewczyna.

Daria zaczęła chichotać. Po krótkiej chwili Vanessa się otrząsnęła i rzuciła do Igora:

- To znaczy.... Przepraszam, zamyśliłam się. - wypaliła zniesmaczona dziewczyna.

- A o kim tam marzysz? - spytała się zaciekawiona Daria z lekkim ironicznym uśmieszkiem.

- DARIA! - krzyknął Igor

- No co? - zaśmiała się dziewczyna.

Vanessa milczała. Miała gdzieś swoją kuzyneczkę i jej docinki. Dalej zaczęła wpatrywać się w okno. Myślała tylko o tym co robi Wiktor.

-Dzieci! Idziemy do domu - wypaliła ciotka Lila.

- MAMO NIE JESTEM DZIECKIEM! - wrzasnęła Daria.

- Póki nie masz 18 lat to jesteś dzieckiem. - oznajmiła ciotka.

Vanessa zachichotała.

- Pa Igor! - rzuciła dziewczyna z pokoju.

- Pa! - odkrzyknął chłopak.

Dziewczyna zastanawiała się czy napisać do Wiktora. Po paru minutach wzięła swojego iPhona i napisała do chłopaka. 

'Hej Co tam? :) '. Dziewczyna patrzyła na wiadomości. Po 2 minutach chłopak odpisał:

' No hej, siedzę u siebie w pokoju a ty? '. Vanessa zaczęła szybko odpisywać.

'A  nic nudzę się :/ '. Dziewczyna liczyła że chłopak powie że, może gdzieś wyjdą na miasto lub zaprosi ją do domu ale nie chłopak napisał tylko:

'Aham. To może zrób coś ciekawego albo posłuchaj muzyki? :) ' Vanessa się wkurzyła i cisnęła telefonem o łóżko.  'Debil' pomyślała sobie.



                                                                          KONIEC ROZDZIAŁU 5

OnWhere stories live. Discover now