KARGA #-1-

66 12 2
                                    


Okurken kendinizden geçmeniz dileği ile..

Bu sabah yine aile içinde en geç uyanan ben olmuştum. Uykunun sersemligi bedenimi esir almıştı. Suzi'nin odamın kapısını kibar bir şekilde tıklatıp bana seslenmesi ile kafamı ona doğru çevirdim.

"Uykucu haydi kalk. Annen, baban ve abin sabah kahvaltısı için seni salonda bekliyorlar" dedi.

Aynı zamanda uykudan daha kolay ayılacağımı düşünerek odamdaki perdeyi açıp odaya ışık girmesini sağladı.

Gözlerimi kırpıştırıp ovuşturduktan sonra

"Uzerimi değiştirip aşağı geleceğimi söylersin Suzi",dedim.

'Portakal suyu da sıktım hızlı olmanı tavsiye ediyorum Lavincim' dedi Suzi.

Gozlerimi kocaman açarak;

"Hemen geliyorum" dedim ve üzerimde ki pikeyi hizlica attim.

Suzi gülümseyerek odadan çıktı.Beni nerden vuracağıni çok iyi biliyordu. Portakal bahsi geçen herşeyi çok seviyordum. Meyveler den en çok portakalı , mevsimlerden ise en çok yazı seviyordum..

Benim beğendiğim şeyler arasında hep bi karşıtlık vardı. Bu karşıtlık çoğu zaman ruh halime de yansiyordu. Nazik mi nazik yani annemin deyimi ile hanımefendi Lavin bi anda sokak da top oynayan bir erkek çocuğuna dönüşüyordu.

Suzi bizim için çok kiymetliydi. Yıllardır bizim yardımcımız olarak çalışıyordu. Suzi'yi çok seviyordum. Onun benim üzerimde Annem kadar emeği var diyebilirdim . Suzi'nin çocuğu yoktu . Bana olan düşkünlüğün sebebi buydu. Eşi Üç sene önce vefat etmişti. Kimi kimsesi yoktu. Onu hepimiz aileden biri olarak görüyorduk.

Yüzümü yikadim. Kısa bir süre aynada çok uyumaktan şişen gözlerimi inceledim. Mor ayıcıklı peluş pijamalarimi çıkarttim. Sade bir gömlegin altına birde jean giydim. Merdivenlerden yavaş yavaş inerek salondan içeri girdim. Sofraya doğru yönelerek:

"Günaydınlar" dedim ve Suzi 'nin hazırladığı görsel şölen niteliğindeki kahvalti sofrasına oturdum.

Annem ve babam bir ağızdan:

"Günaydın fındık kurdu" dediler.

Bana fındık kurdu hitap ederlerdi.

"Günaydın sırıtık" dedi abim gözlerimi devirerek.

"Senin kadar havalı ve karizmatik bir çocuğun ağzına Sırıtık kelimesi hiç yakışmıyor bay kasıntı mekanizması"dedim.

Hiç umursamayarak tabağındakileri yemeye devam etti.

Bende tabağıma hoşuma gidenleri aldım ve büyük bir iştahla yerken portakal suyumu yudumladim.

"Ee kızım bugün bir planın var mı?"diye sordu babam.

Babamın bu sözü üzerine Altay aklıma geldi. Dün erkek arkadaşım olan Altayla bi plan yapmıştık. Daha doğrusu planı Altay yapmıştı. Dün bana büyük bir heyecanla "Seni daha önce hiç gitmediğin bi yere götüreceğim" demişti .Nereye götüreceğini ısrarla sormama rağmen her zaman ki keçi inadını diretmişti. Altay ile olan ilişkimizi evde annemden başka kimse bilmiyordu.

KARGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin