BÖLÜM 2

517 23 11
                                    


Arkadaşımda üzgündü...benim üzgün olduğumu gören arkadaşım ağabeyimle konuştu defne çok üzgün biraz hava aldırmaya çıkarayım dedi! ağabeyimde tamam ama sadece 1 saat içinde evde olucaksınız diye cümle kurdu arkadaşımda hızlı yürüyüşüyle odama geldi! ve hadi çıkıyoruz dedi bende nereye dedim oda dışarı dedi nasıl? diye cevap verdim oda ağabeyinden izin aldım dedi ve bende de az da olsa gülümseme tebessümü gerçekleşti dışarı çıktığımız gibi kaçamak caddemize geldiğimiz gibi taksi durduk ve bindik ömerin olduğu hastaneye geldiğimiz gibi direkmen koşarak danışmana fırladım.

ömer ömer iplikçinin odası nerde dedim ve beni yönlendirdiler ömer yataktaydı yanına yaklaştım kısık tonla ömer dedim efendim sevgilim dedi nasılsın biyerin ağırmıyor demi? dedim oda yok sen yanımdayken hiç bişey hiç acı yanımdan bile geçmiyor dedi ve yanındaki koltuğa oturdurdu ve dediki artık yeter seni kaçırıyım dedi doktor o an içeri girdi ve ömer iplikçi şükürler olsunki hiç bişeyiniz yok dedi sadece bileğiniz incilmiş okadar dedi bende rahatladım ömerde ömeri taburcu etiler yine bi taksi çevirdik.

 ve ömerin evine gitik ömer oturdu bende arkadaşımda oturduk ve ömer konuştu nasıl ailenle başa çıkcağız hadi neyse benim annem babam rahmetli kilim kimsem nerdeyse yok ama SENİN! var  olmasını boşver hata var olması daha iyi ama şu karşıçıkmalarını bi şekil önlemeliyiz dedi bende evet öyle dedim kısık ve gözleri dolu şekilde ömerde huzurlu ve sakindi arkadaşım konuşmaya başladı ve defne artık gidelim dedi biliyosun ağabeyin kızar dedi ve ömerin yüzü asıldı yanağımdan öptü ve dediki gece yine GEL! dedi ve bende gelicem dedim... eve geldik odama girdim abime ve diğer kişilere bakmadan.. tabi arkadaşımda arkamdan geldi uzun süre konuştuk 1-2 saaten sonra arkadaşım ben gidiyorum geç oldu dedi ve bende onu uğurladım neyse saatin gece 3 olmasını bekliyordum..... 

ve beklediğim zaman gelmişti camdan yine gizlice çıktım caddeye gitim! taksi durdumak istedim ama içkili bi araba bana ÇARPTI! VE KAÇTI o an yerde kanlar ve 3 4 kişi üstümde toplanmış gördüm gözümü açtığımda ise kendimi ömerin olduğu hastanede kanlı bi yatakta ve ömerin olduğu aynı odada buldum ömer yanımdaydı ağlıyordu ve arkadaşımda bundan daha ailemin haberi yoktu ama ömer onlarında bunu öğrenmesini istedi ve ailemi aradı ailem geldi içeri girdiler anneannem ve ağabeyimdi kardeşim yoktu yanlarında ağabeyim ne oldu burada ömer herşeyi bildiği kadarını anlattı ve ağabeyimin suratı salkın halde oda oturdu herkes bekliyordu... sabah olmuştu beni taburcu etmişlerdi evdeydim ağabeyimde yanımda oturuyodu konuşmaya başladım... yeter artık ben ömeri seviyorum ne yapsanda benle onu ayıramıcaksın dedim yüksek tonla oda SUS dedi....

DEVAMI 3 BÖLÜMDE.... :)

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin