Bölüm 13

204 8 1
                                    


Ağabeyim ağabeyimdi bu ağabeyim şaşırdım kaldım Ömer elini uzatıp elimi tutu şunu dedi 

- Evet ne demeye geldin! 

dedi defneyle son kez konuşmak istiyorum... 

Ömer'e yüz ifademle tamam anlamında gözümü oynatıp kırptım ve Ömer de Peki arka bahçede konuşa bilirsiniz dedi ve eğilip kulağıma sorun olursa seslen sevgilim dedi içeri girdi bekliyorum defne seni içeride dedi bende tamam dedim.... 

Arka bahçede oturduk ağabeyimle söze ilk ben başladım biliyorum üstüm de çok değerin var senin biliyorum ama ben onsuz da yaşayamıyorum onsuz  yaşayamıyorum anla lütfen zaten bu saat en sonra geri dönüşü yok! ağabey dedim ve kafamı yere eydim gözlerim yaşla doluydu neredeyse düşüp ölecektim stresten. Ağabeyim biliyorum geri dönüşü olmadığını dedi ve çıkıp gitti ağabeyim gitti benle büyüyüp benle dertleşen ailem ama buna dayanmalıyım dım hem bebeğim için hemde Ömer ömrüm için bu drama dayanmalıyım dım ve ağlamaya başladım Ömer yanıma yaklaşıp dayanacağız sevgilim dayanacağız sevgilim dedi iki kez ve sarıldı. 

ve doğumuma çok az kalmıştı neredeyse 2 hafta sonra doğuracaktım Aslıyı... 

1 hafta sonra hastanede geçecekti Ömer oda hazırlatmıştı bebeğimiz için hastanede 

1 HAFTA SONRA 

Hastanedeydik ben yatakta uzanırken Ömer ise odayı  bin kez den fazla turluyordu beklenen an geldi işte sancım başladı doktorlar doğum haneyi hazırlamışlardı ve hemen hızlı hızlı doğum haneye götürdüler bir müddetten sonra aslı dünyaya geldi  Ömer heycan dan eli ayağına girmişti resmen......

devamı 14 bölümde 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin