Hava kararmış,dışarıda hayvan sesleri duyulmaya başlamıştı. Ali,Selin'in bu karanlıkta korkacağını düşünüp onun peşinden gitmeye karar verdi.
Selin gözlerinden düşen yaşları siliyordu. Arkasından gelen ayak seslerine çevirdi bakışlarını."Niye hâlâ geliyorsun?" diyerek Ali'ye gözlerini devirdi.
"Gelmemem için bir sebep mi var? Selin.
"Ben sadece biraz yalnız kalmak istiyorum." Gözlerinden akan yaşları tutamıyordu. Sadece yalnız kalmak için mi ağlıyordu yoksa başka bir şey için mi? diye düşünmeden edemedi Ali.
Ali: Aslında kimseyi umursamayan bir çoçuk, kimseyi kafasına takmayan biri. Anneside Ali'nin o huyunu hiç sevmez ama yapacak bişey yok .Seline dayanamıyordu, onun o büyük karagözlerinden akan yaşları
görünce, sanki çigeri parçalanıyordu."Selin seni yanlız bırakmıyorum, diyemi ağlıyorsun?.Yoksa "anne" dedim diyemi?
Selin sadece yürüyordu sanki ağzına bıçak saplanmıştı.
"Yok bişey Ali "
"Buna inanmamı bekleme Selin."
Hava çok kararmıştı.Selin biraz daha dışarıda dursa.Teyzesi meraktan kalp krizi geçirecekti.
"Ali evdekiler merak etmesin evine git artık ""Seni yanlız bırakmicam Selin"
"Bende artık eve gideceğim Ali"dedi ve göz yaşlarını silip
hızlıca oturdugu Villa'nın yollunu tutu.
Ali onu gizlice izliyorudu ,gerçekten eve gidip gidmediğini öğrenmek istiyordu. Neden olduğu o bile bilmiyordu sadece kalbini dinliyordu.Selin oturduğu Villaya vardı. Teyzesine ağladığını belli etmek istemiyordu. Gözlerini iyice sildikten sonra kapıyı çaldı.
Bunu gören Ali çok mutlu olmuştu. Gözlerini silmesine mi? Yoksa Villaya sapa saglam varmasına mı?Kapıyı açan Teyzesi sinirli bir şeklide, Seline bakıyordu.
"Saat gecenin kaçı biliyormusun Selin"
"Özür dilerim teyze oyun oynamaya dalmışım" Selin ilk defa teyzesine yalan söylemişti.
Buna mecbur kalmıştı ama ağladığını söylese teyzesi çok üzülürdü, oda teyzesini üzmek istemiyordu.
"Bu saate oyun mu oynuyordun Selin""Aliyle oyun oynuyorduk teyze"Ali'yle mi Ali mi
"Tamam Selin hemen ellini yüzünü yıka ve odana çık ." Selin basını evet dercesine salladı.Ellerini yüzünü yıkadıktan sonra siyah çarşafına sarılıp uyumaya çalıştı. Ama uyuyamıyordu. O çoçuğu yani Aliyi düşünmeden yapamıyordu.
Acaba simdi ne yapıyor!
"Beni düşünüyormudur?"
Aklındaki sorulara cevap bulamadan uykuya,dalmıştı.Sabah olmuştu Selin hala uyanmamıştı.
"Ali hadi oğlum" diye bir ses duyunca hemen yataktan kalktı pencereye koştu .
Bir kamyon ve üstünde duran ev eşyaları vardı.
Yoksa..yoksa...Ali taşınıyormuydu. Üstüne hemen siyah kısa kollu elbisesini giyip altinada siyah pantolununu cekip aşagıya indi.
" Nereye Selin" daha teyzesi lafını bitirmeden Selin kapıyı çarptı. Selin gözlerini dört açarak Aliye baktı.Arkasından ona dokunan eli hissedince yerinden sıçradı.
"Neye bakmıştınız koca gözlü"Ban koca gözlu demişti .
Aslında öyle demesine çok sevinmişti. Ama belli ettirmemişişti.
" Sanane mavi gözlü çocuk"
"Ali hadi oğlum gittmemiz lazım uçağı kaçıraçagız"
"Tamam anne geliyorum"
" Nereye gidiyorsunuz Ali"
Ali'nin babsı polisti yıllda bir tayinini isterdi. Ve onlarda Babaları nereye gitse onlarda onunla gittmek zorunda kalırlardı.
"Beni özlicek misin koca gözlü?"
"Pek sanmam mavi gözlü"
Aslında çok özliyecekti hata ağlamamak için zor tutuyordu göz yaşlarını.
Ali cebinde bir tükenmez kalem çıkardı.ve Seline verdi
" Bana birseyler yazmak istermisin koca gözlü"
"Ama yanımda kağıt yok ki!"
" Bişey olmaz koca gözlü" diyerek ellini ona uzattı.
Selin ne yapacagını bilmiyordu.
Sonra akllına birşeyler geldi ama yapmak ve yapmamak arasında kaldı.
"Hadi koca gözlü"
Ellindeki kalemi sıkıca tutu ve bir erkek ve birde kız cizdi sonrada onların ortasına bir kalp cizdi .Selin 6 yaşında olmasına rağmen resmi çok güzeldi.
"Koca gözlü" Ali daha sözünü bitirmeden Selin hemen villa'nın kapısını açıp içeri kaçtı..
"Ali hadi oğlum"
Ali ilk defa duygulanmıştı ve belkide ilk defa ağlıyordu .
Alini gözünden düşen bir damla yaş tamda villa'nın kapısının önüne düştü.
Ali ağladığını kimse görmesin diye hemen arabaya koştu.♥ÎYÎ OKUMALAR ARKADAŞLAR
20 VOTE OLIRSA YENI BOLUM ATICAM♥
♥YORUNLARINIZI BEKLIYORUM♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKICI GÖZLER #ALSEL
FanfictionO,maviydi. O; çocukluğum,sırdaşım ve daha birçok kelimeye sığdıracağım biri. O,benim sonum O alev saçan mavi gözlü çocuk. Namıdeğer,Yakıcı gözlü..