Selin neden öyle bişey demişti bilmiyordu.Ama artık iş işten geçmişti.
Asla cesaret edip diyemiyeçegi şeyi bir anda ağzından kaçırdı."Duyamadım"Ali duymasına rağmen duymamış gibi yapmıştı.
"Bir daha söyleyemem duysaydın."
Selin Aliye göz devirerek bir sert ama tatlı bir bakış attı."Yapma bunu bana Selin ."
Selin hemen konuyu kapatmak için .
"Harun bey kızar hadi gidelim artık Ali."
Ali yine sinirlenmişti ,yine Harun bey demişti." Maşallah Selin ağzından Harun beyin ismi düşmüyor."
"Yine mi başa döndük Ali ya."
Ali artık işi inada bindirmişti, ağzından cıkan o güzel sözcükleri. Tekrar duymak istiyordu ve ellinden gelen her şeyide yapacaktı.
"O cümleyi tekrer söylemesen şurdan şuraya gidemim ."
Bu söylediklerine Selin çok kızmışti.
"Salak mısın Ali yaa Allah korusun."
Selin bir an o kelimeleri duyunca şok olmuştu.
"Niye Selin çok mu üzüldün ? Sòyle o zaman."
"Tamam söylicem ama sonra hemen içeriye giricez."
Ali çok sevinmişti zor olsada söyletmeyi başartmıştı.
"Her şey beni kıskanıp yanıma gelmen içindi mavi gözlüm"
Ali çok sevinmişti ."Çok istiyisan hergün yanına gelebilirim"Ali hafif bir gülümseme atı Seline.
"Ağzımdan kaçtı Ali, her şey doğru olcak diye bir şey yok "
Selin hızlı adımlarla arkasını Aliye döndü ve şirkete doğru ilerledi.Onada komik gelmisti ve oda hafifçe gülümsdi.
"Îstediğin kadar kaç koca közlü eninde sonunda bana geleceksin"
Selin Alinin dediklerini duymuştu.Hoşunada gitmemiş degildi.
"Selin hanım nerdesiniz?"
Şirketin bir calışanî Selinin yanına gelip."Harun bey sabahtan beri sizi arıyo."
"Geldim ya küçük bir işim vardı."
Alide hemen onlarin yanına gelip ne olduğunu sordu."Ne oluyo burda."
Selin bişey yok dercesine,Aliye başını salladı.Selin eğer Harun bey çağırıyo dese Ali yine üzülcekti ve Selin gerçekten Aliyi üzmek iatemiyordu."Tama söylediğin için sagol."
Ali Selinin ellini bi anda tutu verdi.Selin ne olduğunu anlamadan Aliye doğru baktı.
"Ne yapiyosun Ali."
"Akşam tam 20:30 kapının önünde ol taman mı."Ali Seline çok önemli birşey söyliyecekti.
Belkide onu"Sevdiğini"
"Nerden çıktı şimdi bu Ali."
"Bir şey yok sen yeterki hazır ol tamam mı?"
"Tamam Ali."
"Ama sakın beni altlatma Selin."
Selin tamam dercesine Aliyi onayladı,ve ordan uzaklaştı,çünkü onu Harun bey çağırmıştı.Selin yavaşca kapıyı çalarak gir sesini bekledi.
"Gir""Beni çağırtmısınız Harun bey."
"Evet Selin akşama bir toplantı var ve çok önemli şirketin geleceği ile ilgili."
Selinin aklına Ali geldi ona nasıl söyliyeçekti ,çok kalbi kırılaçaktı."Akşam ben gelmesem Harun bey çok önemli bir işim var."
"Hiç bir bahane istemiyorum Selin bundan önemli hiç birşey olamaz."
Selin çok üzülmüştü Aliye ne diyecekti.Selin üzgün bir şekilde kapının yanına geldi.
"Selin sakîn unutma hazır ol 20:30'da ben seni alacağım."
Çüş artık ya saatleri bile aynı insan bu kadar bahtsız olurmu yaa .
Offf alahım delireceğim
Selinin bi anda telefonu çaldı.
Aryan Aliydi."Efendim Ali."
"Ne yapiyon koca gözlü.Sesin neden öyle kötü geliyo?"
Selin gerçektende çok kötü olmuştu.
"Yok bişey Ali sen neden aradın ki?"
"Aramam için bir sebep mi olmalı Selin"
"Yok ya öyle değil."
"Selim akşama konuştuğumuz gibi hazır ol tamam mı?"
"Şey...şey..Ali"
"Efendim Selin!"
"Yok bişey ya hadi bay bay."
"Hadi bay koca gözlü."
Selin telefonu kapatıp.Telefonuyere fırlatı ne yapaçagı bilmiyordu bir kafese kapalı kalmak istiyordu.
♥IYI OKUMALAR♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKICI GÖZLER #ALSEL
FanfictionO,maviydi. O; çocukluğum,sırdaşım ve daha birçok kelimeye sığdıracağım biri. O,benim sonum O alev saçan mavi gözlü çocuk. Namıdeğer,Yakıcı gözlü..