YK{3}

354 35 16
                                    

10 YIL SONRA

Ali artık 18 yaşında bir gençti.Henüz sevgilisi yoktu.Genç kızlar hepsi ona hastaydı ama Ali, onların hiç birini önemsemiyorudu,o sadece çocukluk aşkı ellindeki dövmenin sahibini seviyordu.
Aslında kim onun yerinde olsa bu yakışıklıkla hayatını yaşardı.Her gün bir kızla yatardı,ama o istemiyordu.
Alinin aklında Selin ile ilgili sorular vardı.

"Acaba Selin ne yapıyor?"

"Beni hatırlıyormudur?"

"Sevgilisi varmıdır?"

Gibi sorular akklını yiyip bitiriyordu.
Ali babasını bir çatışmada kaybettiği için okulu bırakmak zorunda kalmış ,çalışıp annesine bakmıştı , annesi oğlunun okumasını çok istiyordu.
Hata iki üç seferde dile getirmisti.Ama Ali her zaman onu terslemişti gururuna yedirememişti.
Ali ünlü bir iş adamının şöförlüğünü yapıyordu.Aldığı parada çok iyiydi.
Şirketteki bazı çalışan kızlar'da Ali'ye aşıktı.

Ali 1.80 boylarında sporu sevdigi için vücududa epey bir gelişmişti, ve güzel mi güzel mavi bir denizi andıran gözleri vardı hata bütün kızlar onun o deniz mavisi gözlerine aşıktı. İnsanlara yakıcı bir gözle bakıyordu.

"Araba hazır mı ?"

"Hazır Harun bey"
Harun bey bir patron olmak icin epey bir küçüktü ama onunda Ali gibi babası erken öldügü için bütün iş ona kalmıştı.(Çok iyi bir insandı)

"Hemen şirkete gittmemiz lazım"

"Tamam Harun bey sizi hemen götürürüm"
Arabanın kapısını açtı ve Harun bey içeri geçti.
Lülks arabanın kapısını kapatıp ,hemen sürücü koltuğuna geçti.
"Ee Ali seninle uzun zamndır konuşamıyoruz nasıl gidiyo hayat?"

"Pek güzle gittiği söylenemez Harun bey"

Harun bey Aliyi çok sever hep onun halini hatrını sorardı.
"Neden Ali'cim"

"Babamın ölmesi beni yıktı Harun bey ben okumak istiyordum hayellerim vardı. Şimdi kim ne yapsın beni"

"Ben seni hiç yıkılmış görmüyorun Ali temtersine hayata karşı dimdik duran bir gençsin çok ta yakışıklısın ellini sallasan ellisi."

Ali , Harun beyin dediklerine çok sevinmişti,çok mutlu olmuştu.

***

Selin için hayat çok ta güzel değildi ama Selin küçücük şeylerde mutlu olabiliyordu.Bu huyunu herkez hata kendi bile çok seviyordu, Selin okul okumamış'tı zaten teyzesinde kalıyordu bide ona okula masrafı çıkarmak istemiyordu daha 16 yaşında olmasına rağmen bir çok işte çalışmıştı. Selin oturduğu mahallenin en güzel kızıydı , bütün genç kızlar onu kıskanıyordu, Selin'se güzelliginden habersizdi tamam güzel olduğunu biliyordu ama umursamıyordu, küçük olmasına reğmen isteyenleri yani görücüleri çoktu .Zenginler bille gelmişti istemeye.Ama Selin istemiyordu, Aklında birimi var?
Zengin olan adam kötü değildi, Şirketi vardı epey bi zengindi ama o Birini seviyordu.Hemde çook.

"Hayatını kurtarırsın Selinim "

"Hayır teyze istemiyorum!"

"Ama neden güzel kokulum"

"Boşver teyze lütfen zorlama"

"Sen bilirsin Selin"

"Ha bide Selin sana birşey dicem"

"Hani eskiden burda oturan bi Ayşe teyzeler vardı ya"

"Eee ne olmuş "

"Onun bi oğlu vardı Ali"

"Ee ne olmuş Ali'ye" çok heycanlanmıştı
"
Onun bir işi varmışta burda bizede uğricakmış"

"Ne nee ne zaman teyze"

"Sakin kızım yarın gelecekmiş bi yarım saat durur ve gider işi varmış,

Selin hiç olmiyacak kadar heycanlanmıştı teyzesinin dedikleri aklında dönüp duruyordu.

"O gelecekti oo Ali"

Nasıl yüzüne bakacagım?ne diyecegim ?

Beni tanır mı?
Beni unutmuş mudur?
Evli midir?
"Çüş Selin o kadarda olmaz 18 yaşındaki çocuk evli olabilirmiydi?"

İç ses aranıyor

"

Sence evlenmişmidir iç ses"

"Bu zamanda her sey olur"

Göz yaşları birer birer siyah olan yastığına dökülüyordu.
O neden bu kadar üzüldü anlamadı ama seviyordu.
O, küçük !mavi gözlü çocuga aşıktı.
Sevmek suç degildi , ama Selin ne yapaçağını bilmiyordu.
Ali! Ali! Ali! ,diye diye uykuya dalmıştı.

"Selin kızım ,güzel kokulum hadi kalk bugün misafirimiz var"

Misafir ,misafir,

Selin hemen ani bir hareketle yataktan kalktı teyzesi ilk defa onu öyle gördü.

Selin çok heycanlıydı,hemde çok.
Hemen en güzel elbiselerini giydi.Siyah bele yapışa bir kalem elbise giymişti.

Selin ince beli 1.76 boyunda sim siyah beline kadar uzanan saçları vardı tam bir mankenlik tipi vardı. Selin makyajını yapmaya banyoya gitti.

***
"Alo oğlum vardın mı?"

"Hayır anne az kaldı.Anne emin misin aynı yerdemi oturuyorlar.

"Evet oğlum dün Selinin Teyzesiyle konuştum."

"Hadi bee eee Selin nasılmış?"

"Oğlum zaten oraya gidiyorsun görürsün"
Aynen ya o 10 yılldan beri Selini görmemişti.

"Oğlum iyimisin neden konuşmuyosun"

"Iyiyim annem az kaldi hata vardım. Arabayı park ediyorum"
"İyi taman oğlum ben kapatim o zaman beni sonra ararsın ."

"Tamam annecim hadi bay bay."

"Hadi oğlum bay bay allaha emanet ol."

Ali telefonu kapatıp cebine koydu, arabayı park etikten sonra ,yolda aldığı gülleri alıp arabadan çıktı. Bir zamanlar koşturup, koşturup top oynadığı yollarda geçti o günlere dönmek için her şeyini verirdi.

Eski evini gördü babasıyla anıları film şeridi gibi gözlerinin önünden geçti.
Göz yaşları gelmek istiyordu ama Ali uzun zaman önçe onları kilitlenmişti.

Ali Selinler'in evine yaklaşıyordu ve yaklaştıkça kalbi daha hızlı çarpıyordu.

"Yavaş at oğlum yerinden mi çıkmak istiyosun" diye kalbine sesleniyordu.

♥İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR♥

Yeni bölüm yakında

YAKICI GÖZLER #ALSEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin