"Hazır mısın.?"
"Evet"dedikten sonra Selin elindeki,telefonu makyaj yaptığı aynalık dolabının önüne bıraktı.
Makyajına kaldığı yerden devam etti.
Selin kendine bugüne özel olarak daha çok önem vermişti.
Nede olsa önemli bir yemeğe gidiyordu.
Selin hazır olsa bile son bikez daha makyajının üstünden geçti.Selin kırmızı bir balık elbise,giymişti o incecik beline çok yakışmıştı o elbise ,elbisenin altınada tek bant bir sitileto giymişti sitiletosunun rengi siyahtı.
"Kim o.?"Kapı sesini duyan Selin hemen çeketini almaya koştu.
"Benim Selin."
"Geldim bir dakika Ali.?"
Selin Ali için işinden vazgeçmişti belkide artık aynı şirkete çalışmiyacaklardı.
Daha henüz birşey belli degil ama Harun bey bunun önemli bir şirket yemeği olduğunu söylemişti.
Kapıyı açan Selin ."Çok bekletim mi Ali.?"
"Hayır Selin sadece Yirmi dakacık."Ali altan altan gülerken Selinde onun şaka yaptıgını anladı.
"Of Ali,işin gücün benle uğraşmak demi."
"İşim güçüm sensin Selin."
Ali arabanın kapısını açarak Selini içeriye buyur etti."Teşekur eddrim."
"Ònemli degil Koca gözlü."
Ali Selinin kapısını kapatrak .
Kendi sürücü koltuğuna geçti.Arabayı sürmeye başladı.
Sekinin kafası çok karışıktı.Harun beye ne diyecekti.Daha düşünmeyi bırakmadan.Harun bey aradı."Açsana şu telefonu Selin."
"Gerek yok Ali önemli degil zaten."
Önemliydi hata çok .Telefon tekrar tekrar ve tekrar çaldı.
Ali dayanamayıp ."Aç şunu yoksa ben acicam dedi."
Selinde Ali daha fazla şüpelenmeden.Telefonunu kapatı."Eee koca gözlü ne yaptın bugun"
"Günboyu sadece meraklandım ."
"Benim icin mi ?"
Aslında Ali icin degildi.Iki kişi arasında kalmak zor bir durumdu.
"Evet Ali senin için."
Ali hafifce bir tebesum ederek arabayı sürmeye devam etti.Selinin aklına bir soru takılmıştı.
"Ali sen Harun beyin şöförü degil misin?Bugun onun toplantısı vardı.?
"Evet öyleyim bugun çok özel olduğu icin beni götürmedi kendi gitmek istedi."
"Hmm tamam."
"Niye ne olduki Selin?"
"Yo bişey olmadı sadece merak etim."
Ali gidicekleri yere vardı.
~Her şey bitmişti yemiş,eğlenmişlerdi.
Şimdi ise en romantik yere gelmişleri.
"Selin ben sana b......."
Daha Ali sözünü bitirmeden telefonu çaldı."Ali hemen arabayı al ve beni burdan kurtar"
Arayan Harun beydi. Arkadanda iki üç silah seslerigelmişti."Ne oldu Ali?"
Ali ne yapacağını nereye gidecegini bilmiyordu.
Ali Selin'in elinden tutup.Arabaya attı.
Selin ne oldugunu anlamadan Ali ne yaptıysa ona ayak uydurmaya çalıştı."Selin ben seni simdi benim evime götürecegim ,ve orda sesizce beni bekleyeceksin.
"Tamam Alide ne oluyo banada anlatsan."
"Sonra anlatırım olurmu Selinim."
Ali arabayı aniden durdurarak Selinin kapısını açtı ve eve girene kadar ona eşlik etti.
"Kendine iyi bak Selin ben şimdi gelicem."
Ve yavaşca egilip selinin o tombik yanaklarına bir öpücük kondurdu.
Selin şok olmuştu ne yapacagını bilmiyordu.
O şaşkınlıkla Alinin suratına kapıyı kaptmıştı."Alahım o ne tatlı yanaktı öyle hep öpesim geldi."
Ali kendi kendine konuşuyordu."Alo Harun bey mesaj atığınız yere geldim ."
"Sakın kimseye görünme Ali her an vurula bilirsin."
"T...."
"Ali ordamısın Ali,Ali, Cevap ver ,Ali?"
Alinin sesi gelmiyordu.
IYI OKUMALAR ARKADAŞLAR SINAV HAFTASI OLDUGU ICIN GEC YAZDIM K.B
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKICI GÖZLER #ALSEL
FanfictionO,maviydi. O; çocukluğum,sırdaşım ve daha birçok kelimeye sığdıracağım biri. O,benim sonum O alev saçan mavi gözlü çocuk. Namıdeğer,Yakıcı gözlü..