Minden megváltozott mióta ő elment,azóta sem derült ki hogy ki volt a gyilkos.A rendőrök azt mondják nem keresik tovább a tettest,bár én ezzel nem értek egyet még sem tudok mit tenni.Egy váratlan pillanat tönkre tette az életem és a szívem apró darabokra tört,de tartanom kell magam....miatta muszáj.
Egy késő este ismeretlen számon kerestek,amin kicsit meglepődtem,de felvettem.
-Jó napot,Lucy Heartfiliaval beszélek?-
-Jó napot,igen én vagyok.-
-A Morgenty kórházból hívom,sajnálom de rossz hírt kell közölnöm önnel.... Layla Heartfilia az édesanyja.......... meghalt.-
-Az....az nem lehet-
-Sajnálom kisasszony,betudna most jönni a kórházba?-
-.........-
-Kisasszony?-
-Azonnal megyek.-gyorsan kinyomtam a mobilom és rohantam a kocsihoz.Egyszerűen képtelenség,ő nem halhatott meg,hisz reggel még együtt beszélgettünk.Mikor beértem a kórházba az információ pulthoz mentem,és amint megtudtam hol találom az édesanyám szaladni kezdtem.Az ajtó előtt megtorpantam egy percre,remélve,hogy ez egy rossz álom,de tévedtem ez nagyon is a valóság volt.Anya élettelenül feküdt az ágyon,a nővérek csak álltak és szánakozva néztek rá.Oda léptem hozzá,vártam,hogy újra rám mosolyogjon mint régen, azonban nem történt semmi.
-Kisasszony...Az édesanyja hagyott önnek egy üzenetet.-azzal a kezembe adott egy levelet.Lassan kibontottam és magamban olvasni kezdtem.
~Kicsim,ne haragudj de nem tudtam tovább melletted lenni és vigyázni rád.Sajnálom kincsem,de magadra kell hogy hagyjalak.Egy bérgyilkost küldtek,hogy megöljenek,aki jó munkát végzett...sajnos későn hoztak be így már nem tudtak túl sokat tenni értem.Mielőtt ez megtörtént volna megírtam neked ezt a levelet,aminek most el is árulom az okát.Apád mostanában különösen viselkedik,ezért egy szolgálót küldtem rá,hogy jelentse minden mozdulatát.A szolgáló egy nap azt mondta,hogy egy nőt vitt az ágyába.
Amint ezt megtudtam kerülni kezdtem,de ő ezt képtelen volt elviselni,ezért megvert mikor nem engedelmeskedtem az akaratának.Azt akarom,hogy minél hamarabb menj el otthonról és kezdj új életet amibe sajnos én már nem lehetek veled.Már szóltam valakinek aki érted jön majd,kérlek menj vele és légy boldog kincsem.
Szeretettel édesanyád.~
Fájt...nagyon fájt....A doktor szólt, hogy írjak alá pár papírt,és mikor végeztem anyám ágyához sétáltam és megfogtam élettelen kezét és sírni kezdtem. Megráztam a vállánál reménykedve,hogy felébred és újra együtt leszünk.Azonban a prólbálkozásaim hiábavalóak voltak.
-Lucy.- a vállamra súly nehezedett,mikor megfordultam nem hittem a szememnek.Ott állt mögöttem,ennyi idő elteltével is megismertem.
YOU ARE READING
Angyali törekvés
RomanceEgy lány aki elveszti édesanyját és vele együtt az eddigi életét.Minden megváltozik amikor újra találkozik egy számára fontos személlyel,de még így is magába zuhan.Vajon képes lesz megtalálni a régi önmagát?