6.rész

103 5 0
                                    

"-Üdv, a Raven úti temetőhöz kérem.-
-Rendben.- Út közben az ablakon keresztül néztem a tájat."

Lucy:
-5£ lesz hölgyem-a kezébe nyomtam az összeget és már szálltam is ki a kocsiból.A temető bejárata előtt volt egy virágbolt ahol gyönyörű csokrokat lehetet kapni.Amint beléptem a kis helységbe egy fiatal nő mosolyogva köszöntött.
-Jó napot.Egy csokor rózsát szeretnék.- A nő megkérdezte hogy élő vagy művirágot szeretnék-e.Természetesen az élőt választottam és hozzátettem hogy ha lehet akkor lila legyen.Édesanyámnak ez volt a kedvenc virága.Mikor még kicsi voltam együtt mentünk ki a kertbe gondozni őket és közben remek meséket mondott.

Lassan elértem a sírjához, amin meglátszott,hogy már egy jó ideje nem gondozza senki sem és még csak nem is látogatják.Bár nem tudom miért lep ez meg,hisz gondolhattam volna,hogy apám nem fog ide eljönni.

-Szia anya.Ne haragudj,hogy csak most jöttem el és sajnálom,hogy nem voltam itt a temetéseden de az okát biztosan tudod hisz fentről mindent látsz.Annyi minden történt mióta nem vagy velem.Borzasztó a hiányod és az a tudat hogy soha többet nem lehetünk együtt,soha többet nem gondozhatjuk együtt a virágokat.
A bűntudat felemészt hisz tudom hogy miattam haltál meg.
Ha én nem lettem volna akkor még mindig élnél és nem ölt volna meg.Hiába hiszi azt mindenki hogy balesetben haltál meg,én tudom hogy ez nem igaz.De az én szavam mit sem ér apáméval szemben.Viszont kerül amibe kerül de el fogom érni,hogy börtönbe kerüljön és megkapja amit megérdemel.
Ezt megígérem neked anyám,de addig is légy türelemmel és fentről vigyázz ránk.Rám és Chasere.Vajon észrevette már,hogy eljöttem?!-
A szél mintha újult erőre kapott volna tombolni kezdett.Semmit nem láttam az arcomba zúduló hajamtól.
Amikor sikeresen eligazítottam mintha apámat láttam volna meg a távolban felém közeledni.Gyorsan bebújtam a fenyő mögé ami elég vastag volt ahhoz hogy eltakarjon.Nem mertem kinézni ezért csak vártam a fának lapulva és hallgattam az egyre közeledő lépteket.Mikor a léptek zaja abba maradt meghallottam apám hangját amitől a vér is megfagyott az ereimben.
-Jajj Layla mennyivel könnyebb lett volna ha nem szegülsz nekem ellen.
De te mindig is makacs és önfejű voltál.Viszont amint látom valaki gondolt rád.- Biztos voltam benne hogy a csokor miatt mondta ezt és csak reméltem hogy nem vesz észre.
-Csak nem a drága kislányunk járt volna itt?!Szegény nem tudja hogy előlem nem menekülhet el.- A nevetése bezengte az egész temetőt és a hideg rázott tőle.Még pár percig anyám sírja mellett állt de utána egyre messzebb hallottam a léptei zaját ezért óvatosan kilestem a fa mögül és szétnéztem de már nem láttam sehol

Külső szemszög:
Lucy hiába nem látta az apját,de Jude tökéletesen látta őt és csendben mosolygott.Utoljára akkor mosolygott amikor megölte feleségét.Most viszont a lányát készült elkapni.
Lucy az egykori otthona felé vette az írányt azonban ismételten taxit hívott,hogy ne lássák őt az utcán és hogy,az apjàval se találkozzon össze.Jude eleinte 2-3 kocsival lemaradva követte lányát de utána elvesztette a taxit.Dühében rácsapott a kormányra de nem adta fel és tovább ment arra a helyre ahol régen Lucy sokszor megfordult.

Rég írtam már új részt és bocsánat hogy ennyit késtem vele,de az iskola és a munka elveszi minden időmet.Viszont igyekszem majd gyakrabbak írni új részt.

Angyali törekvés Donde viven las historias. Descúbrelo ahora