2.rész

183 17 0
                                    


Lucy:
Tekintetem eleinte meglepett volt,de hamar átváltotta az utálat.
-MIT KERESEL TE ITT?- nem érdekelt mit gondolnak most rólam az itt dolgozok.Egy dologra tudtam most csak figyelni.A testvéremre.A testvéremre a 5 éve elhagyott minket. Az elmúlt 5 évben nem láttam és nem is beszéltem vele.
-Lucy nyugodj meg.- kezdte higgadtan de láttam rajta hogy nyugtalan.
-MIÉRT?MIÉRT VAGY ITT?-
-Lucy ..tudom,hogy fáj most ez neked de kérlek hallgass meg.-
-fáj?FÁJ?!! AZ FÁJ,HOGY ELHAGYTÁL MINKET EGY SZÓ NÉLKÜL.HIÁBA KERESTELEK VAGY HÍVTALAK...NEKED NEM SZÁMÍTOTT MIND EZ SEMMIT.ITT HAGYTÁL ENGEM MEG ANYÁT IS *anya élettelen testére mutattam majd folytattam tovább* ...EGY ALKOHOLISTÁVAL AKI MAJDNEM MEGÖLT!!- anyához sétáltam és zokogtam a kezét szorongatva.Éreztem ahogy hátulról megölel,de nem érdekelt.Tettem pár lépést előre,majd a szemêbe néztem.
-Velem kell jönnöd....Apa mellett nem vagy biztonságban.Tudom,hogy borzalmas hibát követtem el mikor itt hagytalak titeket,de most itt vagyok....Jóvá akarom tenni a hibám.- lehajtotta a fejét miközben én haragosan néztem rá.
-Anya miatt....csakis anya miatt megyek veled.- a kezébe adtam a levelet és könnyes búcsút véve anyától elhagytam a szobát.A folyosóra lépve egy orvos jött oda hozzánk.
-Elnézést,de mielőtt elmennek ki kell fizetniük azt édesanyja ellátását.-
-Maga most ezt komolyan gondolta??Az anyám meghalt és SEMMIT nem tettek érte...ezek után pedig még elvárják,hogy fizessünk a SEMMIÉRT?!- akadtam ki ismét azonban most az orvosra.
-Sajnálom,de ez a szabály.-
épp kezdtem volna bele megint a veszekedésbe,azonban Chase megakadályozott benne és egy köteg pénzt az orvos kezébe nyomott.
-Kije ön a lánynak, ha szabad tudnom?
-A nevem Chase Heartfilia és a testvére vagyok.- Chase maga után húzva vitt ki a kórházból egyenesen a kocsijához.Azt mondta nem mehetek haza semmiért ezért egyenesen az ő házához mentünk.2 napos volt az út,eleinte még kocsival haladtunk végül repülőre szálltunk.

Mikor leszálltunk egy kocsi várt ránk.Chase beindította és 1 óra kocsikázás után egy hatalmas háznál parkolt le.

Chase beindította és 1 óra kocsikázás után egy hatalmas háznál parkolt le

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Az ajtón belépve a lábam földbe gyökerezett.Lassan Chase is mögém ért és a vállamra tette mind a két kezét.
-Nyugodtan nézz körül addig én elintézek egy-két dolgot.- ezzel ott hagyott engem,egy kis ideig még ott álltam majd nehézkesen,de elindultam.Hatalmas nappali fogadott ami fantasztikus volt.

Hatalmas nappali fogadott ami fantasztikus volt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Angyali törekvés Donde viven las historias. Descúbrelo ahora