După ce se mai calmează, mergem în cameră la el și aprindem televizorul și căutam pe diferite programe să vedem ce se întâmplă.
Aproape pe toate posturile de televiziune funcționale dădeau doar știri și alerte despre un experiment eșuat al unor oameni de știință. Aceștia scăpase de sub control una din persoanele pe care făceau experimente ilegale, iar de la acesta s-a răspândit acea "boala".Aceasta era una din declarațiile celor vinovați :
" - Experimentele noaste erau menite să ajute la evoluția medicinii și a omenirii. Timp de 2 ani am testat anumite seruri și amestecuri de substanțe care ar fi ajutat la menținerea sănătății și tinereții unei persoane, astfel încât acea persoană să arate și să se simtă ca la 20-30 de ani, chiar dacă are peste 50 de ani. Totul mergea bine până în ultimele săptămâni când am observat un comportament ciudat la "pacienți", dar am presupus că e un efect advers... Asta până acum când am văzut cu ochii noștri ce era cu adevărat.
Cu ajutorul autorităților sperăm să putem menține situația sub control și să găsim o soluție să oprim sfârșitul omenirii...".
Se pare că aceștia, prin mușcătura lor, îi transformă pe ceilalți în creaturi ca ei...În timp ce butonam iar telecomanda, am dat peste o altă știre la TV :
" - Încă încercăm să aflăm ce s-a întâmplat mai exact cu acești oameni și de ce se comportă atât de agresiv... tot ce vă pot spune e că aceștia atacă oamenii normali și îi mușcă, iar aceștia mor în chinuri mari... dar, din păcate, asta nu e tot... după un timp, cei mușcaţi învie ca una din aceste creaturi, care, la rândul lor, îi mușcă pe alții și îi transformă".
- Ce dra...! Ce sunt creaturile astea?!, mă întreabă Răzvan speriat și cu lacrimi în ochi.
- Aș vrea să îți pot spune... zic eu, dezamăgit...
- De fapt, stai... știi revistele alea cu zombie la care ne uitam noi? Cred că asta e și acum, cred că ăștia sunt zombie adevărați, că toți se transformă în zombie... - zic eu după câteva secunde de tăcere.
- Oare "omul" acela era unul din cei pe care s-au facut experimentele alea?, mă întreabă Razvan.
- La cum arăta și cum se comporta, da, pare să fie unul din ei...
- Dar, oare ce s-a întâmplat mai exact?, mă întreabă din nou speriat.
- Băi, sincer nu am nici cea mai mică idee...
- Hai să ieșim afară să vedem ce se întâmplă acolo!, zic eu uitându-mă spre ușa.
După câteva ore în care ne-am pregătit să luptăm cu acei "monștri" eram gata să ieșim din casă... Eram înarmați fiecare cu câte un cuțit mare și cu o bâtă de baseball și o coadă de matură, asta fiind tot ce găsisem în casa aceea... mai aveam câteva conserve găsite în frigider și câteva felii de salam si o pâine, provizii care speram să ne ajungă până vom găsi un loc sigur.
Am ieșit amândoi din casă, era seară și puțin întuneric, dar nu aveam de ales, trebuia să mergem mai departe.
- Andrei, știi... mie îmi e puțin frică de întuneric, îmi zice Răzvan speriat.
- Nu avem de ales, trebuie să mergem...
Am pornit la drum și după vreo câteva minute sau jumătate de oră, eram în apropierea unui supermarket.
- Răzvan, hai să mergem să vedem ce găsim de mâncare, oricum totul e gratis, zic eu râzând.
- Ok, hai!
Ajunși în fața supermarketului, eu intru primul sa vad daca e sigur, apoi intra și Razvan... cautând printre rafturi, Razvan se împiedica de o bucata din raft care era cazuta și darâma câteva cutii care fac un zgomot destul de mare...
După ce am luat destule provizii, am ieșit, dar după câțiva metri am văzut o mulțime de zombie care umblau pe stradă fără nici un scop... erau mult mai mulți ca până acum... am încercat să îi ocolim și sa fugim pe lânga ei, dar ne-au simțit și au venit dupa noi... fugind de ei, dintr-o dată se aud împușcături de pe o stradă în dreapta noastră, apoi țipete...
- Andrei, vino să vedem ce se întâmplă!
- Hai!
(...)
CITEȘTI
Morții-Vii: Apocalipsa (În curs de editare)
HorrorDupă un experiment eșuat, zombie invadează lumea și aduc cu ei sfârșitul omenirii. Oare cine va supraviețui?